Hvor ofte tester I?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. januar 2011

Filippa & Liva

babyblyp skriver:

Jeg har ingen cyklus og tester ca. hver 14 dag....

Jeg vil prøve at gøre det samme fremover.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2011

Filippa & Liva

NilleG skriver:

Jeg har også prøvet at bruge tester men synes også altid den er negativ og det bliver jeg bare fustreret af så nu gider jeg ikke det mere.. Vi må bare prøve og håbe der sker noget snart..

Ja, jeg krydser fingre for dig og håber der snart sker noget! 

Anmeld

12. januar 2011

Filippa & Liva

BigBabyWish skriver:

Jeg vil prøve at gøre det samme fremover.. 

Hvad mener du med at du ingen cyklus har??

er din cyklus også helt ude af kurs, eller?

Anmeld

12. januar 2011

Molly8

BigBabyWish skriver:

Hej tøser..

Ja, jeg er så én af de "heldige" som ikke har fået mens siden p pille stop i oktober måned..

Det er super træls og frustrerende og jeg har været ved lægen et par gange nu.. Der er intet at gøre, andet end at være tålmodig.

Men som lægen sagde, så kan jeg i teorien gå hen og blive gravid når som helst, i og med at man jo får ægløsning før man får sin menstruation.. Mit spørgsmål er så nu:

Er der andre som har stået i denne situation, og hvor ofte tester I??

I og med at jeg ingen regelmæssig cyklus har, er det jo super svært at vide hvornår man burde teste..

Jeg har endnu ikke fået min mens, kun pletblødt og jeg er ikke gravid..

Min mens var også længe om at komme igang efter mange år på P-piller. Til gengæld kunne jeg mærke ægløsningen, da jeg fik den første gang. Siden havde jeg en meget uregelmæssig og lang cyklus på flere måneder, men når ægløsningen kom, kunne jeg mærke det...

Held og lykke med det.

Kh Molly

Anmeld

12. januar 2011

Filippa & Liva

Molly8 skriver:

Min mens var også længe om at komme igang efter mange år på P-piller. Til gengæld kunne jeg mærke ægløsningen, da jeg fik den første gang. Siden havde jeg en meget uregelmæssig og lang cyklus på flere måneder, men når ægløsningen kom, kunne jeg mærke det...

Held og lykke med det.

Kh Molly

Hvordan kunne du mærke din ÆL??

Jeg er meget i tvivl om hvorvidt jeg overhovedet har ÆL eller ej.. Synes meget ofte jeg har ondt i maven/underlivet nærmest som mens smerter efter jeg stoppede med pillerne..

Anmeld

12. januar 2011

Molly8

BigBabyWish skriver:

Hvordan kunne du mærke din ÆL??

Jeg er meget i tvivl om hvorvidt jeg overhovedet har ÆL eller ej.. Synes meget ofte jeg har ondt i maven/underlivet nærmest som mens smerter efter jeg stoppede med pillerne..

Jeg mærkede det kun i venstre side. Det var en slags stikkende smerte og i løbet af et par dage kunne jeg mærke smerten flytte sig, akurat, som at kunne mærke ægget bevæge sig ned gennem æggelederen. Når jeg mærkede den stikkende smerte, hvor æggelederen sidder, tog jeg en ægløsningstest og kunne se, at den var god nok...

Kh Molly

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.