Hvor ofte tester I?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.109 visninger
15 svar
0 synes godt om
2. januar 2011

Filippa & Liva

Hej tøser..

Ja, jeg er så én af de "heldige" som ikke har fået mens siden p pille stop i oktober måned..

Det er super træls og frustrerende og jeg har været ved lægen et par gange nu.. Der er intet at gøre, andet end at være tålmodig.

Men som lægen sagde, så kan jeg i teorien gå hen og blive gravid når som helst, i og med at man jo får ægløsning før man får sin menstruation.. Mit spørgsmål er så nu:

Er der andre som har stået i denne situation, og hvor ofte tester I??

I og med at jeg ingen regelmæssig cyklus har, er det jo super svært at vide hvornår man burde teste..

Jeg har endnu ikke fået min mens, kun pletblødt og jeg er ikke gravid..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. januar 2011

Maja88

BigBabyWish skriver:

Hej tøser..

Ja, jeg er så én af de "heldige" som ikke har fået mens siden p pille stop i oktober måned..

Det er super træls og frustrerende og jeg har været ved lægen et par gange nu.. Der er intet at gøre, andet end at være tålmodig.

Men som lægen sagde, så kan jeg i teorien gå hen og blive gravid når som helst, i og med at man jo får ægløsning før man får sin menstruation.. Mit spørgsmål er så nu:

I og med at jeg ingen regelmæssig cyklus har, er det jo super svært at vide hvornår man burde teste..

jeg testede ca hver 14 dag da min mens udeblev i 2 måneder

Anmeld

2. januar 2011

Filippa & Liva

Maja88 skriver:

jeg testede ca hver 14 dag da min mens udeblev i 2 måneder

Ok, jeg tror jeg vil prøve det samme.. Altså teste hver 14. dag eller ihvertfald én gang om måneden..

Anmeld

2. januar 2011

LotteN

jeg gik også i 2 måneder uden mens og jeg det var her i julefroksotræset, så jeg testede hver gang op til en julefrokost

Anmeld

2. januar 2011

Filippa & Liva

LotteN skriver:

jeg gik også i 2 måneder uden mens og jeg det var her i julefroksotræset, så jeg testede hver gang op til en julefrokost

Uha, ja sådan kan man også gøre det..

Er jeg den eneste som oplever pletblødninger efter pille stop?

Anmeld

2. januar 2011

Muffinmus

kender to der oplevede det samme, deres krop kunne ikke sparke gang i det af sig selv. De fik akupunktur og det satte gang i det hos begge, så måske det samme kunne være en ide for dig??

Anmeld

2. januar 2011

Filippa & Liva

MariaE skriver:

kender to der oplevede det samme, deres krop kunne ikke sparke gang i det af sig selv. De fik akupunktur og det satte gang i det hos begge, så måske det samme kunne være en ide for dig??

Det kunne være en idé ihvertfald.. Det har jeg ikke selv tænkt på.

Min læge siger jeg skal væbne mig med tålmodighed, men det er sgu svært, når man gerne vil være gravid og endnu ingen mens har fået, men pletbløder konstant.

Anmeld

4. januar 2011

babyblyp

BigBabyWish skriver:

Hej tøser..

Jeg har ingen cyklus og tester ca. hver 14 dag....

Anmeld

4. januar 2011

camillahej

Hej jeg testede hver 14 dag, men da den var negativ stoppet jeg med at teste og tog det stille og roligt uden at tænke over det kom min mens.

Anmeld

4. januar 2011

NilleG

Jeg har også prøvet at bruge tester men synes også altid den er negativ og det bliver jeg bare fustreret af så nu gider jeg ikke det mere.. Vi må bare prøve og håbe der sker noget snart..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.