Øv, så driller Elias´ ører igen :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

514 visninger
7 svar
0 synes godt om
9. september 2008

Anja

Tror jeg har fået opklaret hvorfor Elias har været sløj. Han har sovet vildt dårligt i nat - vågnet 5-6 gange med gråd og endte med at sove en times tid først på morgen inde i vores seng sammen med os - hvilket vi ellers ALDRIG gør.

Her til morgen kunne jeg så se, at der var en masse hvid-gulligt snavs i hans venstre øre og en stort dims - så jeg er meget i tvivl om det er drænet der er faldet ud og om han har møb igen :( Desværre er det operationsdag hos ørelægen, så jeg kan først komme i forbindelse med dem kl 14 - og så må vi se hvad de siger.

Han er heldigvis frisk nu, og han smitter jo ikke, så vi vil nu gå ned på besøg i hans gæstedp, som han skulle have været hos man, tirs og onsdag i denne uge. Han skal være der igen i uge 41 - og der er det nok mere sandsynligt, at vi får behov for pasning, da det jo er ugen op til termin ....

Anja, der er træt i dag, for det sker max en gang om mdr at der er natteroderi her i huset - puha, det bliver sgu nok hårdt med en baby om lidt :S

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. september 2008

heaven

ej hvor øv, det er da godt nok synd for ham:( uden at have forstand på det, så kunne det da godt lyde som om at drænet er faldet ud... go ide at tjekke med ørelægen.....

God bedring med ham;)

Jannie - der også har urolige nætter pt med en TOTALT HOSTENDE Lasse, suk

Anmeld

9. september 2008

mor til en del

Hvad sagde ørelægen? Her fungerer Cilas dræn helt fint, det vælter ud med snask...... han sover heller ikke om natten, jo med babs i munden, så jeg er radbrækket:'( Lisbeth.

Anmeld

9. september 2008

Anja

[citat][f][småt]Mor til en del skriver:[/småt][/f] Hvad sagde ørelægen? Her fungerer Cilas dræn helt fint, det vælter ud med snask...... han sover heller ikke om natten, jo med babs i munden, så jeg er radbrækket:'( Lisbeth.[/citat] Ørelægen mente, at det bare er drænet, der virker. Han sagde, at det er normalt, at barnet kan have lidt småfeber, er lidt snottet og sover uroligt inden drænet giver efter for trykket og der begynder at løbe snask ud af øret. Hvis hans øre stadig løber på mandag skal jeg ringe og få en tid i næste uge til tjek for så kan det være at det har udviklet sig til rigtig møb. Vi venter så og ser tiden an. Det vælter ud med snask og han har lidt feber og er pylret, så han har fået et skud flydende panodil til at tage smerten/ubehaget. Har du talt med ørelægen om Cilas´ører ? Altså om du har fået anvisninger for, hvor længe de må løbe ?

Anmeld

9. september 2008

mor til en del

[citat][f][småt]Anja skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]Mor til en del skriver:[/småt][/f] Hvad sagde ørelægen? Her fungerer Cilas dræn helt fint, det vælter ud med snask...... han sover heller ikke om natten, jo med babs i munden, så jeg er radbrækket:'( Lisbeth.[/citat] Ørelægen mente, at det bare er drænet, der virker. Han sagde, at det er normalt, at barnet kan have lidt småfeber, er lidt snottet og sover uroligt inden drænet giver efter for trykket og der begynder at løbe snask ud af øret. Hvis hans øre stadig løber på mandag skal jeg ringe og få en tid i næste uge til tjek for så kan det være at det har udviklet sig til rigtig møb. Vi venter så og ser tiden an. Det vælter ud med snask og han har lidt feber og er pylret, så han har fået et skud flydende panodil til at tage smerten/ubehaget. Har du talt med ørelægen om Cilas´ører ? Altså om du har fået anvisninger for, hvor længe de må løbe ? [/citat] Nej jeg har ikke talt med ørelægen. Vi har lige talt om at han skal tjekkes inden weekenden hvis det bliver ved, der kommer bare rigtig meget snask, da han var med en tur i bilen, løb det helt ned på hans hals. yaakkkks... Han har feber igen, så jeg er lidt bekymret for om det udvikler sig. V i krydser fingre for en rolig nat her i lejren, men jeg tvivler........:( Lisbeth.

Anmeld

10. september 2008

Anja

Her har vi haft en dejlig rolig nat :) Elias kom i seng kl 20 er er først vågnet for 15 minutter siden - og vi har intet hørt fra ham i nat. Eneste minus er at han vågnede med en stor fyldt ble (han har også haft tynd mave disse dage) så nu er han voldsomt rød bag i :'(. Lige nu sidder han i blød i badekaret - håber det hjælper lidt :) Hvordan er natten gået hos Cilas ?

Anmeld

10. september 2008

mor til en del

[citat][f][småt]Anja skriver:[/småt][/f] Her har vi haft en dejlig rolig nat :) Elias kom i seng kl 20 er er først vågnet for 15 minutter siden - og vi har intet hørt fra ham i nat. Eneste minus er at han vågnede med en stor fyldt ble (han har også haft tynd mave disse dage) så nu er han voldsomt rød bag i :'(. Lige nu sidder han i blød i badekaret - håber det hjælper lidt :) Hvordan er natten gået hos Cilas ?[/citat] Vores nat gik ikke så godt, han vångnede et utal af gange, var dog nogenlunde nem at få til at sove igen, når bare han fik brystet, men det er skisme synd til ham... Jeg gav ham smertestillende kl. 23 for at være sikker på at han ikke havde ondt, måske var det derfor at han var nem at få til at sove igen, igår nat var han jo indimellem helt hysterisk. Især hans højre øre snasker vildt, så han lyse krøller var helt sammenklistret fra morgenen af, måske skulle jeg også smide ham i bad, nu har jeg jo sendt de skolebørn afsted som ikke er syge, så der er lidt ro i huset igen.... jo han må i bad.... Formiddagen skal gå med kaffeslabberas for de lokale kvinder, vi blive 4 kwinder og 6 børn tror jeg nok.....vi mødes en gang i ugen, og hælder vand ud af ørene, og får styr på verdenssituationen (næsten), det er smadder hyggeligt, men det kan da godt være at jeg skal til at lette røven, bordet med vasketøj rydder jo ikke sig selv, og det er altså der vi skal sidde...:$ Lisbeth.

Anmeld

10. september 2008

Anja

Det lyder hyggeligt, Lisbet - altså jeres lille komsammen, ikke natten med Cilas :P

Jeg har absolut ingen interessante planer i dag. Elias er noget vissen i det og Jonas er sur fordi han ikke gider i børnehave - den kamp har vi HVER morgen ! I dag skal de endda på tur og køre i tog, men nej, det lokker slet ikke ..... heldigvis er han glad når han er der :)

Eneste plan for dagen er at få indkøbt en barselsgave til min veninde, der fik en lille søn den anden dag, så Elias og jeg smutter nok en tur i Babysam eller lignende.

Manden skulle have mødt sent og have tidligt fri, men en af hans ansatte ringede klokken l..t og meldte sig syg, så han måtte køre 6.30 så nu er jeg spændt på om han så også først komme hjem, når butikken lukker og slukker :S

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.