[citat][f][småt]Anja skriver:[/småt][/f]
Her har vi haft en dejlig rolig nat :)
Elias kom i seng kl 20 er er først vågnet for 15 minutter siden - og vi har intet hørt fra ham i nat. Eneste minus er at han vågnede med en stor fyldt ble (han har også haft tynd mave disse dage) så nu er han voldsomt rød bag i :'(. Lige nu sidder han i blød i badekaret - håber det hjælper lidt :)
Hvordan er natten gået hos Cilas ?[/citat]
Vores nat gik ikke så godt, han vångnede et utal af gange, var dog nogenlunde nem at få til at sove igen, når bare han fik brystet, men det er skisme synd til ham...
Jeg gav ham smertestillende kl. 23 for at være sikker på at han ikke havde ondt, måske var det derfor at han var nem at få til at sove igen, igår nat var han jo indimellem helt hysterisk.
Især hans højre øre snasker vildt, så han lyse krøller var helt sammenklistret fra morgenen af, måske skulle jeg også smide ham i bad, nu har jeg jo sendt de skolebørn afsted som ikke er syge, så der er lidt ro i huset igen.... jo han må i bad....
Formiddagen skal gå med kaffeslabberas for de lokale kvinder, vi blive 4 kwinder og 6 børn tror jeg nok.....vi mødes en gang i ugen, og hælder vand ud af ørene, og får styr på verdenssituationen (næsten), det er smadder hyggeligt, men det kan da godt være at jeg skal til at lette røven, bordet med vasketøj rydder jo ikke sig selv, og det er altså der vi skal sidde...:$
Lisbeth.
Anmeld