ikke cyklusopstart alligevel?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. januar 2011

Laulund87

Tjuhl skriver:

nej slet ikke! jeg har ikke noget imod at vente, men hvis jeg skulle blive hurtigt gravid så er vi slet slet ikke i tvivl om, at der er plads til et barn mere herhjemme

ja, der er mange ting der er anderledes/ser anderledes ud efter sådan en runde

Hvor dejligt!

Jeg har tit hørt at man skal kigge efter "dernede" lidt efter fødslen..Øhh kan godt være jeg er underlig, men nej tak Alt var sikkert fint og er det endnu, går jeg ud fra

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. januar 2011

oo

Laulund87 skriver:

Hvor dejligt!

Jeg har tit hørt at man skal kigge efter "dernede" lidt efter fødslen..Øhh kan godt være jeg er underlig, men nej tak Alt var sikkert fint og er det endnu, går jeg ud fra

jeg kiggede med et spejl  yikes mand! men det er jo ikke ligesom med Søren, som kan se hele sin diller HELE tiden hvis han vil, ens tissekone er jo godt gemt af vejen, så man har måske ikke det store overblik over den i virkeligheden...jeg blev i hvert fald lidt "SØREN! ser den altid sådan ud?" agtig (og ja, jeg tudede også lidt)  men jeg kan godt se der hvor der er blevet syet, men ellers tror jeg den er rimelig normal igen

Anmeld

2. januar 2011

Laulund87

Tjuhl skriver:

jeg kiggede med et spejl  yikes mand! men det er jo ikke ligesom med Søren, som kan se hele sin diller HELE tiden hvis han vil, ens tissekone er jo godt gemt af vejen, så man har måske ikke det store overblik over den i virkeligheden...jeg blev i hvert fald lidt "SØREN! ser den altid sådan ud?" agtig (og ja, jeg tudede også lidt)  men jeg kan godt se der hvor der er blevet syet, men ellers tror jeg den er rimelig normal igen

Haha nej nemlig. Godt Søren lige kunne tjekke om alt var som det plejede at være Jeg var bange for at kigge, jeg havde de mest forfærdelige billeder i hovedet og jeg blev ikke engang syet Jeg er virkelig sippet med sådan noget

Jordemoderen spurgte mig under presseveerne, om jeg ville have et spejl. Jeg fik bare råbt NEJ! Lidt synd for hende, men jeg skulle dælme ikke se hvad der skete, det kunne jeg da mærke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.