jeg går rundt og går på toilettet hele tiden i disse dage, men ingen menstruation viser sit røde fjæs i mine trusser!
jeg fødte jo Sol den 20. oktober 2010 og 6 uger efter fik jeg menstruation. Det er jeg i hvert fald gået ud fra det var! Jeg var rimelig sikker på jeg havde ÆL to uger forinden, sådan baseret på at jeg kender min krop TEMMELIG godt efterhånden. Og så kom menstruationen, som godt nok var anderledes, men jeg synes egentlig ikke det var til at tage fejl af. Dog har jeg normalt ekstremt mange smerter i forbindelse med menstruation og denne gang mærkede jeg ikke andet til det end en lidt tung fornemmelse i underlivet. jeg tog ikke en eneste panodil
og normalt er jeg fuldkommen dopet på stærkere smertestillende og pakket under dynen i 3 dage (mindst). men jeg har jo godt hørt, at den slags kan ændre sig efter en fødsel. min søster fik fx menssmerter EFTER hun havde født, hvor hun aldrig har mærket noget til den FØR.
nåh, blodmæssigt var der MEGET. og jeg bløder normalt også virkelig virkelig kraftigt under mens, men jeg kan huske at jeg sidst sagde til Søren, at hvis ikke det begynder at løje af imorgen, så skal jeg lige have fat i lægen - så kraftigt var det
og det var BLOD. altså jaja, det er menstruation jo, men det er jo også koaguleret blod og alt muligt nasty, og det her var bare rent, rødt blod i heftige mængder. ikke noget slim, ikke noget mørkt størknet gøgl, bare blodblodlbod. sorry...
nåh men, jeg har haft præcis cyklus side jeg fik den for 20 år siden, udover at den forrige år, da vi var i IUI rykkede sig fra 28 til 34 dage. Så jeg talte jo bare 30 dage frem i kalenderen fra den startede sidst og satte et kryds. og det var så den 31. og der er ikke sket en hujende fis dernede
altså...den kan jo godt komme en af dagene, bevares, men jeg er bare total rundforvirret fordi jeg ikke kan MÆRKE den! Jeg plejer at blive fuldstændig lad, og ked og sur og svedig - ej at forglemme, og sidst var den bare "SURPRISE! det er MIIIIIG IIIIIIGEEEEN!", så jeg har absolut ingen fornemmelse af den. tværtimod føles det lige nu som om jeg har ÆL IGEN. altså nummer to ÆL siden sidste blødning.
og så er det jeg - endelig får ævlet mig frem til spørgsmålet: kan det være det IKKE var menstruation sidst? kan man få en kraftig blødning nogle uger efter fødslen? eller hvad?
Anmeld