tastatur til pc

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
3. januar 2011

JuelZ

Kay skriver:

fået fat i banken? har tænkt sådan på om i har mad nok

ja jeg har snakket med banken og de kan se at der har været noget aktivitet på vores konto uden at vi kan kendes ved det, og vi kan ikke få hjælp til at betale hverken husleje eller den sidste regning vi har, så i denne måned skal vi leve på boller og vandgrød ...
heldigvis har vi da lidt kød fra sidste måned i fryseren men det ik meget... så vi er vegetare i denne måned

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. januar 2011

Kay

TinaMajdah91Juel skriver:

ja jeg har snakket med banken og de kan se at der har været noget aktivitet på vores konto uden at vi kan kendes ved det, og vi kan ikke få hjælp til at betale hverken husleje eller den sidste regning vi har, så i denne måned skal vi leve på boller og vandgrød ...
heldigvis har vi da lidt kød fra sidste måned i fryseren men det ik meget... så vi er vegetare i denne måned

ihhh hvor bor i??? får sådan lyst til at lave en pakke med ris, pasta, dåse mad ketchup og sådan... ikke fordi vi har mange penge men kan ikke li når folk skal leve sådan... har selv haft en md. hvor jeg levede af pasta med ketcup jeg fik fra mine forældre

Anmeld

3. januar 2011

JuelZ

Kay skriver:

ihhh hvor bor i??? får sådan lyst til at lave en pakke med ris, pasta, dåse mad ketchup og sådan... ikke fordi vi har mange penge men kan ikke li når folk skal leve sådan... har selv haft en md. hvor jeg levede af pasta med ketcup jeg fik fra mine forældre

hehe hvor er du bare sød, jamen vi bor i dianalund på sjælland.

Anmeld

3. januar 2011

Kay

hehe hvor er du bare sød, jamen vi bor i dianalund på sjælland.

hmm det er lidt vej fra kbh... kigger lige på hvad det koster at sende en pakke

Anmeld

3. januar 2011

JuelZ

Kay skriver:

hmm det er lidt vej fra kbh... kigger lige på hvad det koster at sende en pakke

heh det behøver du altså ikke <3 vi får bare noget hjælp af familien hvis det sku gå helt galt

Anmeld

3. januar 2011

Kay

heh det behøver du altså ikke <3 vi får bare noget hjælp af familien hvis det sku gå helt galt

wow... postdanmark ved da godt hvad de skal havde for man sender ting i dag!?

vi skal forhåbentlig snart "der ned" og besøge noget af kærestens familie... så skriver jeg lige til dig

Anmeld

3. januar 2011

JuelZ

Kay skriver:

wow... postdanmark ved da godt hvad de skal havde for man sender ting i dag!?

vi skal forhåbentlig snart "der ned" og besøge noget af kærestens familie... så skriver jeg lige til dig

hehe ja det gør de

men kan da se at vi har 7 poser spaghetti og vi har os masser af flået tomater, oksekød og majs sååå

Anmeld

3. januar 2011

Kay

hehe ja det gør de

men kan da se at vi har 7 poser spaghetti og vi har os masser af flået tomater, oksekød og majs sååå

så burde i kunne holde nogle dage

Anmeld

3. januar 2011

JuelZ

Kay skriver:

så burde i kunne holde nogle dage

hehe ja lige præcis

Anmeld

7. januar 2011

Kay

stadig til salg

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.