Se, hvad hun kan!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. januar 2011

linemus

Så, nu kravler Sofie også

Lige pt. er hun på udflugt ud i gangen. Det er aldrig prøvet før og er meget spændende. Det er vildt så store fremskridt der sker fra dag til dag. I fredags stod hun på alle fire og løftede armene skiftevis, mens hun var godt sur over ikke at kunne komme videre. Lørdag kravlede hun Jeg er lige nødt til at lægge en lille film ind af det, for hun er så nuttet (selvom filmen er noget mørk).

Hun rejser sig op på knæene ved store ting. Vi har klinkegulv så det er lidt farligt, så det er med at være efter hende. Igår faldt hun ned af vores seng, fordi jeg lige vendte ryggen til hende et øjeblik (dumme mig). Nu er freden fordi

http://www.youtube.com/watch?v=0Wq8LyR8GPo

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. januar 2011

LISBETH:-)

nåh hvor er de bare dygtige allesammen.

Min Elina kan ikke egang sidde selv endnu  Men hun ruller rundt i hele stuen. Så der er vist længe til at vi kommer til kravle stadiet.

Men hun har så også 14 kg og skulle slæbe rundt på.

Anmeld

21. januar 2011

BellaT

Neiiiijj, hvor er hun kær, Line. Det er da helt vildt. Især der hvor hun sidder og fægter med armene helt vanvittigt. Hvor er hun go'!

Anmeld

25. januar 2011

Jubiii så lærte Elina endelig og sidde selv! 

Anmeld

25. januar 2011

BellaT

lisbeth2910 skriver:

Wuuuhuuu! Det er nu rart når man bare lige kan parkere dem på gumpen.

Anmeld

26. januar 2011

BellaT skriver:

Wuuuhuuu! Det er nu rart når man bare lige kan parkere dem på gumpen.

Det gør ihvertfald afhentningen af storesøster i bh en hel del nemmere

Anmeld

26. januar 2011

Tdittmann

jlp90 skriver:

Det er også farligt for hun forstår ikke at hun skal holde ved også sker det jo at hun falder, så nu må vi bare sidde og holde øje med om hun er ved at rejse op, så vi kan nå at gribe hende

Det samme her vi sidder hele tiden på spring for at gribe ham for han giver jo bare lige pludselig slip

Anmeld

26. januar 2011

Tdittmann

lisbeth2910 skriver:

hvor er hun dygtig

Anmeld

26. januar 2011

Tdittmann

linemus skriver:

Så, nu kravler Sofie også

Lige pt. er hun på udflugt ud i gangen. Det er aldrig prøvet før og er meget spændende. Det er vildt så store fremskridt der sker fra dag til dag. I fredags stod hun på alle fire og løftede armene skiftevis, mens hun var godt sur over ikke at kunne komme videre. Lørdag kravlede hun Jeg er lige nødt til at lægge en lille film ind af det, for hun er så nuttet (selvom filmen er noget mørk).

Hun rejser sig op på knæene ved store ting. Vi har klinkegulv så det er lidt farligt, så det er med at være efter hende. Igår faldt hun ned af vores seng, fordi jeg lige vendte ryggen til hende et øjeblik (dumme mig). Nu er freden fordi

http://www.youtube.com/watch?v=0Wq8LyR8GPo

Hvor hun sød og dygtig. Ja nu kommer de rundt alle steder vores trappe er en magnet på Anders, så vi må finde en måde at skærme den af på

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.