Se, hvad hun kan!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.554 visninger
18 svar
0 synes godt om
1. januar 2011

BellaT

Hun er bare, i mine øjne, for lille til at kunne stå sådan.. Det babyede ryger bare lynhurtigt af hende. Kan I følge mig?

Er der nogen kravlende maj-babyer herinde? Arrjj, det er måske lige tidligt nok endnu, eller hvad?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. januar 2011

Tdittmann

Jeg har Anders fra 18/5 og han er begyndt at kravle her mellem jul og nytår.

Jeg tror det er meget normalt at hun kan stå sådan det kan Anders også

Men hun er godt nok dejlig og ja det babyede går hurtigt af dem

Anmeld

2. januar 2011

BellaT

Tdittmann skriver:

Jeg har Anders fra 18/5 og han er begyndt at kravle her mellem jul og nytår.

Jeg tror det er meget normalt at hun kan stå sådan det kan Anders også

Men hun er godt nok dejlig og ja det babyede går hurtigt af dem

Wauw! Hvor er han go'!

Ja, jeg ved godt at det er helt normalt, men snøft snøft, min lille baby.. Storebror gjorde det også omkring de 7 mdr. Han kravlede dog først lige inden de 9 mdr. Men Malia er mindre end ham, og det er nok også derfor at jeg synes at hun er for lille til det.. Men det er hun jo selfølgelig ikke.

Anmeld

2. januar 2011

Tdittmann

BellaT skriver:

Wauw! Hvor er han go'!

Ja, jeg ved godt at det er helt normalt, men snøft snøft, min lille baby.. Storebror gjorde det også omkring de 7 mdr. Han kravlede dog først lige inden de 9 mdr. Men Malia er mindre end ham, og det er nok også derfor at jeg synes at hun er for lille til det.. Men det er hun jo selfølgelig ikke.

Det går bare så stærk og om muligt endnu hurtigere med nr. 2 og 3, men de har jo også ofte nogle gode læremestre

Anmeld

2. januar 2011

BellaT

Tdittmann skriver:

Det går bare så stærk og om muligt endnu hurtigere med nr. 2 og 3, men de har jo også ofte nogle gode læremestre

Nemlig rigtigt! Jeg kan ihvertfald ikke helt følge med...

Den anden dag lavede hun en leg hvor hun gokker hovedet ind i mig og storgriner og hver gang sagde jeg: gooong! Da jeg så sagde goong til hende idag, grinte hun og gokkede hovedet ind i mig. 

Anmeld

2. januar 2011

Tdittmann

BellaT skriver:

Nemlig rigtigt! Jeg kan ihvertfald ikke helt følge med...

Den anden dag lavede hun en leg hvor hun gokker hovedet ind i mig og storgriner og hver gang sagde jeg: gooong! Da jeg så sagde goong til hende idag, grinte hun og gokkede hovedet ind i mig. 

Ja man får mange gode grin - helt tiden gennem deres udvikling, f.eks. sagde min 6 årig i dag min mor hun fylder 93 år i denne måned - tja - jeg fylder altså kun 33 år - men jeg kunne ikke lade være med at grine

Anmeld

3. januar 2011

linemus

Ih, hvor er hun altså dejlig, Helle Jeg kan godt forstå, du ikke kan følge med, det kan jeg nemlig heller ikke. Sofie satte sig op på måsen med strakte ben d.30/12, og hun har lige gjort det igen i dag (jeg løb jo ud og hentede kameraet, men nåede det ikke). Hun lå bare og legede på maven og skubbede sig baglæns rundt, som hun plejer, og det næste øjeblik jeg kigger på hende, har hun skubbet sig op på numsen og sidder og fægter vildt med armene Det må være fedt, pludseligt at kunne noget nyt helt selv

Sofie kravler ikke endnu (hun er fra 4/5), men hun har i lang tid skubbet sig baglæns rundt, så hun kan efterhånden komme derhen hun vil. Hun har lært at manøvrere skuden, så hun ved hjælp af snurren, rullen, skubben og en ihærdig strækken kan nå de ting, hun vil have (især hjemmesko er i høj kurs). Hun er tit oppe på alle fire, så mon ikke det der kravlen kommer snart.

Tdittman: Flot, at Anders kan kravle nu! Så lærer de store nok hurtigt at rydde deres legetøj op

- Line

Anmeld

18. januar 2011

jlp90

Lærke er lige begyndt at krave rigtig og hun er kun lige fyldt 7,5 måned plus er begyndt at rejse sig op af ting. Det sidste er jeg dog ikke så glad for, da det tit ender med hun vælter og bliver forskrækket. Laver jeres børn også den slags unoder

Anmeld

19. januar 2011

BellaT

jlp90 skriver:

Lærke er lige begyndt at krave rigtig og hun er kun lige fyldt 7,5 måned plus er begyndt at rejse sig op af ting. Det sidste er jeg dog ikke så glad for, da det tit ender med hun vælter og bliver forskrækket. Laver jeres børn også den slags unoder

Nøøj, det er flot! Dygtig pige.

Nej, Malia kravler ingen steder endnu. Står kun og rokker. Og hun rejser sig heller ikke op af noget endnu. Det lyder halvfarligt.  Men flot at Lærke kan. Hun er hurtig.

Anmeld

19. januar 2011

jlp90

BellaT skriver:

Nøøj, det er flot! Dygtig pige.

Nej, Malia kravler ingen steder endnu. Står kun og rokker. Og hun rejser sig heller ikke op af noget endnu. Det lyder halvfarligt.  Men flot at Lærke kan. Hun er hurtig.

Det er også farligt for hun forstår ikke at hun skal holde ved også sker det jo at hun falder, så nu må vi bare sidde og holde øje med om hun er ved at rejse op, så vi kan nå at gribe hende

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.