Hjælp maaaaiiiiiigg!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. januar 2011

oo

Baagøe skriver:

Vi havde den i Bilka, da jeg var der i Julen... Mon ikke du kan finde den i Føtex Svendborg

christ mand, jeg ved ikke engang hvor føtex ligger i svendborg

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. januar 2011

Manakauapo

Tjuhl skriver:

okay, pastafarver kan jeg også putte i kagedej? jeg har kun prøvet at farve marcipan før nemlig og det var med almindelig frugtfarve 

Det kan du sagtens

Men husk at pastafarver er meget koncentredede, så du kun skal bruge en lille bitte bitte bitte bitte smule, før det farver helt afsindigt

Anmeld

1. januar 2011

Bondepigen

Baagøe skriver:

Jeg har da flere forskellige frugtfarver hjemme i skabet. Jeg synes, det er alt for dyrt at bruge pastafarve når man blot skal have farvet en kagedej

Ja jeg ved de findes i rød, grøn og blå, men troede gul var taget ud af handelen for flere år siden...

Anmeld

1. januar 2011

oo

Kageteenageren skriver:

Det kan du sagtens

Men husk at pastafarver er meget koncentredede, så du kun skal bruge en lille bitte bitte bitte bitte smule, før det farver helt afsindigt

okay! super!!!

Anmeld

1. januar 2011

Pige2009

Tjuhl skriver:

christ mand, jeg ved ikke engang hvor føtex ligger i svendborg

Det anede mig, Trine Jeg mener, det er Dr. Oetker der laver frugtfarverne.

Anmeld

1. januar 2011

Pige2009

bondepigen skriver:

Ja jeg ved de findes i rød, grøn og blå, men troede gul var taget ud af handelen for flere år siden...

Jeg ved ikke om det er et restparti, men jeg købte en gul

Anmeld

1. januar 2011

oo

Baagøe skriver:

Det anede mig, Trine Jeg mener, det er Dr. Oetker der laver frugtfarverne.

jamen jeg har også blå, grøn og rød herhjemme i frugtfarve, men jeg har aldrig kunnet få nallerne i en gul. men jeg tror jeg prøver noget af det der pastafarve, for jeg skal jo have lavet en kage der er ligesom en solopgang, du ved, så hele farvespektret fra lys gul til mørkerød skulle gerne være repræsenteret. og så skulle vi lige tale økonomi angående festen for nogle timer siden, og der siger Søren så at han regner med så og så mange penge...ca 4000 kr MERE end jeg havde forestillet mig, så nu har jeg bare klappet gællerne i og taget spenderbukserne på

Anmeld

1. januar 2011

Manakauapo

Baagøe skriver:

Hmm.. Det burde du ikke kunne, da det allerede tilbage i 2008 blev sat på Fødevarestyrelsens liste over forbudte madvarer og tilsætningsstoffer. Det indeholder et stof, der vist havde noget med hyperaktivitet at gøre, og blev derfor taget af hylderne...

Anmeld

1. januar 2011

oo

Kageteenageren skriver:

Hmm.. Det burde du ikke kunne, da det allerede tilbage i 2008 blev sat på Fødevarestyrelsens liste over forbudte madvarer og tilsætningsstoffer. Det indeholder et stof, der vist havde noget med hyperaktivitet at gøre, og blev derfor taget af hylderne...

ved du egentlig hvad forskellen på frugtfarve og pastafarve er? altså...er der noget uhauhagøgl med pastafarve??

Anmeld

1. januar 2011

Bondepigen

Baagøe skriver:

Der kan man bare se... Der var du heldig.. ;0)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.