Sikke da en søde bankdame!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

360 visninger
4 svar
0 synes godt om
8. september 2008

ivfmarie

Ja, jeg bliver altså lige nødt til at rose vores nye bankdame (eller hvad man nu skal kalde hende - hun er vel ca 30 år)

Hun er så ufattelig velforberedt til vores møder, venlig og veltalende, uden at tale ned til et pat tal-nødder som os, og yderst troværdig på trods af hendes unge alder.

Vi har lige være i banken idag for at skrive under på kreditforeningslånet, og vi gik bare derfra med en følelse af at der var styr på ALT, selvom det jo ellers er et stort papirhelvede med sådan et huskøb.

Hun har taget sig af alle vore konti i den gamle bank, har sørget for at de bedste lånevilkår, og har taget højde for alle de der småting vi selv ville glemme.

Ja, jeg skulle lige ud med det - sådan kan det åbenbart også være at komme i banken.

Marie - prioritetsbestyrer :D

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. september 2008

Astrid P

Årh, det er da dejligt at høre... Hvilken bank har I valgt, hvis man må spørge?
Vi står og skal nok det samme igennem om et halvt års tid, og vi er absolut IKKE tjekkede på det område, så vi får brug for al den hjælp der er mulig!

KH Astrid

Anmeld

8. september 2008

linemus

Dejligt. Jeg ligner altid et stort spørgsmålstegn, når jeg har været til møde i banken (?)

Hvordan går det ellers med oprydning og kassepakning? Er I snart klar til at rykke ud? Har I nogle dage fra overtagelsen, til I skal være ude af det gamle hus?

Knus Line - der læser :$

Anmeld

8. september 2008

ivfmarie

Det er en lille lokalbank - Ulsted Sparekasse. Så det er ikke sikkert den vil låne penge til jer, Astrid - I flytter jo laaaangt væk! (ØV)

Mht at pakke i kasser... njaaarh, det går ikke så godt - vi kan jo ikke pakke så meget væk endnu - vi skal trods alt bo her små 14 dage endnu.

Vi har heldigvis al den tid vi øsnker fra udflytning til det gamle hus skal være i orden... så der er ikke et tidspres der skal overholdes - andet end at vi glæææder os, og snart vil flytte ind!!!!

Marie - på vej i seng,

Anmeld

8. september 2008

linemus

Jarmen, det er jo vores bank ;)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.