ha ha ha ha ha et godt billede, Linemus 8D
Miikro: ang. at teste synet, så kan du sagtens få det gjort nu...men tror nu ikke, der er noget at være bekymret for. Iza nærlæser også og står med hovedet inde de mærkeligste steder. Jeg tror det er noget sansehalløj - en fase :P.
Men altså.... jeg er også meget nærsynet. Har -6,5 på begge øjne, så er også noget blind uden linser, så jeg har da tænkt som dig af og til.
Vi skal have Iza tjekket, fordi hun sad fast under fødslen og har fået et tryk i højre side af hovedet, hvilket har gjort at hendes ene pupil er lidt større end den anden og muligvis kan der være noget. Vi kan godt få det gjort nu hos en øjenlæge (min nabo har en datter på 11 måneder, som skeler og hun er også blevet tjekket for synet. Hun er lidt langsynet og skal have briller allerede nu....hvordan skulle man så lige kunne få dem til at have de briller på???), men vi har valgt at vente til vi kan se, det er et synligt problem for hende...hvis der overhovedet er noget jo ;)
Men som skrevet - man kan sagtens få synet tjekket hos en øjenlæge allerede nu ;)
Anmeld