Så tager vi det næste skridt!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. januar 2011

grinny

Snefnug26 skriver:

I vil nok blive henvist til en gyn./fertilitetsklinik, hvor I nok skal til en samtale omkring Jer og jeres manglende graviditet i første omgang. Så kan I enten vælge at få et bæger med hjem, som så skal afleveres i fyldt tilstand på klinikken eller han kan komme og lave en prøve på klinikken og aflevere den med det samme. Det sidste er ofte det nemmeste, hvis man bor langt væk, da prøven skal holdes varm og afleveres indenfor en time(mener jeg det er)

Ja okay, kan godt se det er nemmest at ordne det med det samme.. Tak for info

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. januar 2011

grinny

Er der slet ikke andre der har nogen gode råd eller andet som jeg måske ville ha godt af at vide?

Anmeld

5. januar 2011

kamilla-oertz

Min kæreste og jeg har prøvet i et ½ år. Smed p-pillerne i juli og der er stadig ikke sket noget. Nu har vi så været til lægen lige før jul fordi vi godt vil testes begge 2. Det skal lige siges at min kærestes storebror skulle ha' hjælp til begge sine drenge så derfor tænkte vi at det ku' være min kæreste havde samme problem. Vores læge var så flink at han sagde at vi selvfølgelig skulle i gang så han startede med at lave en gynækologisk test af mig for der skal være testet nogle ting inden man kan blive henvist. Man skal ha' lavet en celleprøve og klamydiatest og så skal der tages blodprøver.

Manden kan få taget blodprøven når som helst men kvinder skal ha den taget på 2 til 5 dagen i sin mens periode. Så min kæreste skal op og ha' lavet en blodprøve idag og jeg venter til min mens kommer (håber selvfølgelig at den bliver væk)

Efter disse prøver går der 14 dage før vi kan få svaret hos vores egen læge og først derefter kan vi blive henvist til en fertilitetsklinik.

Men det hjælper lidt på håbet og humøret at man nu er igang.

Håber du kan bruge det..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.