FU.K det er frustrende!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

327 visninger
5 svar
0 synes godt om
8. september 2008

Nadi

Jeg sidder og sætter opgave sammen og tror I ikke at det hele fucker up og bare ikke vil som jeg vil! Vi er én gruppe der er delt op i tre og vi har hver især skrevet noget og det er bare ikke i samme skrift, størrelse eller noget som helst! Og jeg er begyndt at se dobbelt og vind og skævt fordi jeg har gloet så længe på skærmen at jeg ikke kan finde ud af hvad der er overskrifter, under-overskrifter og under-under-overskrifter!! Vi skal aflevere imorgen kl 12 sharp! Så jeg får travlt med at sætte den sammen! Øv jeg vil bare i seng. PIV og har også ondt i mit knæ. Nej hvor er det synd for mig. Snøft snøft :@ >( 8( :'( :( -nadi

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. september 2008

ivfmarie

Du tager da bare en "crtl a" og vælger den skrift størrelse og type du vil ha´... så er dukumentet da i det mindste ensartet at se på. Og næste gang I skriver noget sammen, så er det første >I bliver enige om layout'et. God arbejdslyst Knus

Anmeld

8. september 2008

Kaufie

Puuuha, hvor kan jeg sagtens huske de nætter før afleveringsdagen...... Og hvor jeg dog bare ikke savner dem. Og så med et barn, der kræver din opmærksomhed om dagen...puuuha..

Det er en naturlov, at alt der kan gå galt går galt - men det ender godt - så bare klø på. Om lidt bliver der stille herinde, så får du forhåbentlig ro til at blive færdig... Og hvor er dine gruppekammier henne?

God arbejdslyst og held og lykke

Anmeld

8. september 2008

linemus

Øv, en trøstekrammer herfra. Man kan blive helt skør i bolden af at scrolle side op og side ned for at få det hele til at se ordentligt ud og hænge sammen, så overskrifterne ikke pludselig har en anden størrelse end ventet.

Pas på med ctrl a - så er det hele dokumentet, der bliver ændret, og du får endnu sværere ved at se forskel på overskrifter, underskrifter osv.

God arbejdslyst ;)

Knus Line - der også sidder og arbejder (når jeg ikke lige skriver herinde :$ )

Anmeld

8. september 2008

Nadi

Hvorfor er jeg ikke i gruppe med jer. Jeg sagde nemlig at det første vi skulle bestemme var layout, men nej det kunne vi da bare finde ud af til sidst!!
Og nu er det jo ikke lige alle der er lige gode til det der med Word og jeg er bare blevet pisket igennem det og synes selv jeg er ret skarp til det, så er det godt nok frustrende at skulle rette i noget andre har lavet uden de rigtige funktioner!

Men jeg tror jeg lader det ligge nu og så må de andre hjælpe mig imorgen tidlig. Og for at svare på dit spørgsmål Kaufie så er de hjemme hos dem selv.

Anmeld

8. september 2008

linemus

Åh, jeg føler med dig, Nadi. Det er vildt frustrerende med gruppemedlemmer, der ikke lige tænker sig om og ser fremad. Layoutet skal bare være på plads, så man ikke skal bruge unødig tid til sidst. Meget nemmere! Nu har du mærket konsekvensen af det og er bestemt næste gang, så det er i orden. Man lærer fra hver opgave :) Go' idé at vente til imorgen og så få gruppen samlet. De kan jo ikke bare lade det gå ud over dig. Sov godt og glæd dig til imorgen kl.12 :D Knus Line - der har grimme flash backs fra arbejdet med tidligere projekter

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.