Er godt nok frustrerende!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. januar 2011

RiUL

Chalala85 skriver:

smiler.. hvor er du fantastisk.. du får mig til at smile og holde modet oppe, tak)

Jeg er bare så sikker på at det nok skal komme  Snart!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. januar 2011

Chalala85

ri.ul skriver:

Jeg er bare så sikker på at det nok skal komme  Snart!

Håber så meget på du har ret

Anmeld

2. januar 2011

Jarnsaxa

Chalala85 skriver:

Det ville være skønt hvis der snart skete noget... ville ønske jeg kunne se ind i fremtiden bare for at vide hvornår så skulle jeg kke spekulere så meget længere haha

Jeg har det på PRÆCIS samme måde!!!

Hvis bare man vidste, hvornår det skete, om det så først var om et år, bare man vidste, at det ville ske, så kunne man da i det mindste slappe af!!!!!

Anmeld

2. januar 2011

Chalala85

Jarnsaxa skriver:

Jeg har det på PRÆCIS samme måde!!!

Hvis bare man vidste, hvornår det skete, om det så først var om et år, bare man vidste, at det ville ske, så kunne man da i det mindste slappe af!!!!!

Ja præcis... alt det der med man bare skal lade vær med at tænke på det er lettere sagt end gjort.. det påvirker jo en enormt når man så brændende ønsker et barn

Anmeld

2. januar 2011

Jarnsaxa

Chalala85 skriver:

Ja præcis... alt det der med man bare skal lade vær med at tænke på det er lettere sagt end gjort.. det påvirker jo en enormt når man så brændende ønsker et barn

Det gør det nemlig! Det er da klart, at man ikke kan slippe tanken. OG selvfølgelig kan man da blive gravid, selvom man tænker på det. Det, der ikke er godt, er at stresse. Men man kan jo også tænke på det uden at stresse.

Puha, det er sgu ikke nemt. Hvor længe har I været i gang?

Anmeld

2. januar 2011

Chalala85

Jarnsaxa skriver:

Det gør det nemlig! Det er da klart, at man ikke kan slippe tanken. OG selvfølgelig kan man da blive gravid, selvom man tænker på det. Det, der ikke er godt, er at stresse. Men man kan jo også tænke på det uden at stresse.

Puha, det er sgu ikke nemt. Hvor længe har I været i gang?

uha jeg blev gravid men midstede så i uge 6 en SA blev endda grvaid på p-piller... så vi har været igang siden marts men intet er sket.. og det bekymrer/irritere mig at jeg kunne på p-piller men ikke uden... hvad med jer?

Anmeld

2. januar 2011

Jarnsaxa

Chalala85 skriver:

uha jeg blev gravid men midstede så i uge 6 en SA blev endda grvaid på p-piller... så vi har været igang siden marts men intet er sket.. og det bekymrer/irritere mig at jeg kunne på p-piller men ikke uden... hvad med jer?

Årh søde, hvis du er blevet gravid på p-piller, så skal du da helt sikkert nok blive gravid igen! Jeg tror faktisk lidt, jeg ville føle det som en befrielse, at jeg i det mindste havde prøvet at være gravid, så jeg ville vide, at jeg kunne. Det giver måske ikke så meget mening, men tror det ville være en trøst for mig. Hvis man kan én gang, så kan man vel igen, tænker jeg.. Men det er måske også bare en falsk tryghed. Men man klynger sig jo til de små ting, man kan..

Vi er i gang med 3. forsøg nu her..

Anmeld

2. januar 2011

Chalala85

Jarnsaxa skriver:

Årh søde, hvis du er blevet gravid på p-piller, så skal du da helt sikkert nok blive gravid igen! Jeg tror faktisk lidt, jeg ville føle det som en befrielse, at jeg i det mindste havde prøvet at være gravid, så jeg ville vide, at jeg kunne. Det giver måske ikke så meget mening, men tror det ville være en trøst for mig. Hvis man kan én gang, så kan man vel igen, tænker jeg.. Men det er måske også bare en falsk tryghed. Men man klynger sig jo til de små ting, man kan..

Vi er i gang med 3. forsøg nu her..

Det er det bestemt også... men også frustrerende.. åhhh det var ikke længe så skal du skal nok snart blive gravide..

Anmeld

2. januar 2011

Jarnsaxa

Chalala85 skriver:

Det er det bestemt også... men også frustrerende.. åhhh det var ikke længe så skal du skal nok snart blive gravide..

Ja, kan godt forstå det er frustrerende Men er helt sikker på, at det nok snart skal ske

Og ih tak, hehe. Håber fanmer også der snart sker noget. Er så spææææændt

Anmeld

2. januar 2011

Chalala85

Jarnsaxa skriver:

Ja, kan godt forstå det er frustrerende Men er helt sikker på, at det nok snart skal ske

Og ih tak, hehe. Håber fanmer også der snart sker noget. Er så spææææændt

Det skal der nok.. manden skal have tjekket sin sæden tjekket imorgen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.