Er godt nok frustrerende!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. januar 2011

Chalala85

SaraLM skriver:

Øv! Dét er jeg ked af på jeres vejne

Er jeg også.. men nu må vi se.. håber 2011 bliver vores år.. og håber også snart der sker noget for jer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. januar 2011

Chalala85

Rødhætte skriver:

Øv.. Nu må det altså snart være jeres tur!!  for at der er gevinst i næste mdr!

tak søde.. håber jeg bestemt også snart det er...

Anmeld

2. januar 2011

RiUL

Chalala85 skriver:

Så fik jeg lidt milde mens smerter i onsdags og tænkte.. nåh ja så kommer den jo.. igen nåh men de forsvandt sku igen de smerte.. skulle have min mens igår morges MEN den er stadig ikke kommet... har test her til formiddag så ikke morgenurin.. og som forventet negativ Synes sku ikke det er fair hvis man skal gå over tid og så få en negativ test når man så brændene ønsker sig de 2 streger...

æv og atter æv!

Hvis jeg har en cuklus på 26 dage kan jeg så danne HCG langsommere?!

Jeg krydser for at det snart blir jeres tur  Stoooort kram 

Anmeld

2. januar 2011

Chalala85

ri.ul skriver:

Jeg krydser for at det snart blir jeres tur  Stoooort kram 

Tak søde..håber jeg virkelig også ville være fantastisk

Anmeld

2. januar 2011

lisbethita

Chalala85 skriver:

Så fik jeg lidt milde mens smerter i onsdags og tænkte.. nåh ja så kommer den jo.. igen nåh men de forsvandt sku igen de smerte.. skulle have min mens igår morges MEN den er stadig ikke kommet... har test her til formiddag så ikke morgenurin.. og som forventet negativ Synes sku ikke det er fair hvis man skal gå over tid og så få en negativ test når man så brændene ønsker sig de 2 streger...

æv og atter æv!

Hvis jeg har en cuklus på 26 dage kan jeg så danne HCG langsommere?!

Godt nytår, søde!

Ej DET er filme ikke fair!! Det er da noget mærkeligt, synes jeg nok?? Plejer den ikke at være meget stabil? (Stabil og mens hænger slet ikke sammen i mit system, men sådan er det jo så forskelligt). 

Jeg krydser fingre for, at det bare er fordi du ikke kan se "det" endnu, at testen viser negativ ;-) Man har jo lov at håbe, ikke??

Kram til dig fra mig 

Anmeld

2. januar 2011

RiUL

Chalala85 skriver:

Tak søde..håber jeg virkelig også ville være fantastisk

Ja, det må snart være jeres tur til de 2 streger. Hvornår skulle din kæreste ha lavet den der test?

Anmeld

2. januar 2011

Chalala85

ri.ul skriver:

Ja, det må snart være jeres tur til de 2 streger. Hvornår skulle din kæreste ha lavet den der test?

Han skal til lægen imorgen og have snakken og så have en tid hos enten lægen eller en klinik.. så nu må vi se.. hvis nu den er fin så skal jeg jo nok igennem noget selvom jeg har været grvaid før.. måske vi skal insemineres.. håber det er det hvis vi ender med at skulle have hjælp..

Anmeld

2. januar 2011

Chalala85

lisbethita skriver:

Godt nytår, søde!

Ej DET er filme ikke fair!! Det er da noget mærkeligt, synes jeg nok?? Plejer den ikke at være meget stabil? (Stabil og mens hænger slet ikke sammen i mit system, men sådan er det jo så forskelligt). 

Jeg krydser fingre for, at det bare er fordi du ikke kan se "det" endnu, at testen viser negativ ;-) Man har jo lov at håbe, ikke??

Kram til dig fra mig 

Godt nytår til dig også smukke.. fik desværre min mens i nat.. 1 dag over tid.. pejer altid at have regelmæssig mens på 26 dage men ja endte på 27 dage i denne omgang.. møg irriterende

Anmeld

2. januar 2011

lisbethita

Chalala85 skriver:

Godt nytår til dig også smukke.. fik desværre min mens i nat.. 1 dag over tid.. pejer altid at have regelmæssig mens på 26 dage men ja endte på 27 dage i denne omgang.. møg irriterende

Ja tak....den er godt nok træls !!!

Jeg krydser fingre for mirakler for dig i 2011 

Anmeld

2. januar 2011

Chalala85

lisbethita skriver:

Ja tak....den er godt nok træls !!!

Jeg krydser fingre for mirakler for dig i 2011 

Tak søde.. håber det bliver vores år...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.