ivf!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

378 visninger
4 svar
0 synes godt om
8. september 2008

heaven

hvad gik det egentlig over til med M og hans evt mælkeallergi??? Blev det konstateret, eller??? Har i fået ro om natten?

Jannie der lige hurtigt ville fange dig mens vi begger er på:P

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. september 2008

ivfmarie

Der er ikke blevet konstateret noget.. altså med lægelige briller. Men vi har droppet flaske med minimælk til natten, og nu vågner han ikke op med kolikanfald om natten, og hans små røde knopper i bleområdet er væk...

Det er sådan set bevis nok for mig.

Vi giver ham stadig lidt mælk at drikke i løbet af dagen, men max et ½ glas ad gangen.

Ligenu er han dog herre snottet med ondt i halsen - så der er stadig ikke ro om natten. Men det er dog til at tage at føle på, frem for hans utrøstelige skrigeri.

Marie - med voldsomt hostende babyalarm :S

Anmeld

8. september 2008

Kaufie

Ja, det taler da sit eget klare sprog at han nu ikke vågner og skriger pga ondt i mavsen - men "blot" med hosten som stort set alle andre børn pt....

Anmeld

8. september 2008

heaven

ivfmarie skriver:

Der er ikke blevet konstateret noget.. altså med lægelige briller. Men vi har droppet flaske med minimælk til natten, og nu vågner han ikke op med kolikanfald om natten, og hans små røde knopper i bleområdet er væk...

Vi giver ham stadig lidt mælk at drikke i løbet af dagen, men max et ½ glas ad gangen.

Ligenu er han dog herre snottet med ondt i halsen - så der er stadig ikke ro om natten. Men det er dog til at tage at føle på, frem for hans utrøstelige skrigeri.

ok, tak for update..... tænker selv lidt i samme baner ang Lasse.... længere historie, jeg kom bare lige i tanke om dit indlæg og ville lige tjekke......

Nå, i hoster også, det gør vi også - tror det halve af DK gør det, suk.... virus siger lægen, vi har fået Lasse tjekket.... så det er bare at vente... vi har haft lortenætter i en mdr nu pga hoste, så nu håber jeg godt nok snart der er slut....

nå, dynen kalder vist efterhånden:P så nat-nat

Jannie

Anmeld

9. september 2008

Plysbjørnen

ivfmarie skriver:

Laura hun får også kun begrænset med mælk... og slet ikke mælk om natten... hun får ca 1 dl. skummetmælk om dagen og ja så hvad dagplejemoderen giver hende for der får de mælk til frokost...

Men ellers så for hun vand og Juice i løbet af dagen... prøver dog at det kun er begrænset med Juice til aftensmad, da hun gerne vil drikke sig mæt... Hvis hun fik lov...

Betina

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.