Hvor meget søvn har et barn på 2 år og 8 måneder brug for?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. januar 2011

smølfine

WiitrioeN skriver:

alle syntes vi putter hende for tidligt vi putter hende kl 18 da hun skal op igen næste dag mellem 05:45 og 06:00... men altså hun kan da godt være træt men hvis vi ligger hende ind og sove til midddag skal vi kæmpe mellem 2-6 timer med at få hende til at sove næsten uanset hvor sent vi putter hende

Mine har var ikke ret gamle da vi sløjfede middagssøvnene til fordel for en god nattesøvn.

Og her kommer begge børn i seng mellem 18.30 - 18.45 på hverdage, da de skal op igen kl. 6.00. Og ja det er tidligt, men de er trætte efter en lang dag, så det er deres behov.

Så gør det der virker for jeres barn, skidt med hvad andre mener.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. januar 2011

4xGreve

smølfine skriver:

Mine har var ikke ret gamle da vi sløjfede middagssøvnene til fordel for en god nattesøvn.

Og her kommer begge børn i seng mellem 18.30 - 18.45 på hverdage, da de skal op igen kl. 6.00. Og ja det er tidligt, men de er trætte efter en lang dag, så det er deres behov.

Så gør det der virker for jeres barn, skidt med hvad andre mener.

super mange tak for svar det er rart at høre alle ikke syntes vi er helt skævt på den... og er også ret sikker på det jeg gør men man bliver sku i tvivl når alle kommanter det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.