Hvor meget søvn har et barn på 2 år og 8 måneder brug for?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.771 visninger
11 svar
0 synes godt om
1. januar 2011

4xGreve

Nu har manden og jeg et par gange snakkede om hvor meget søvn vores barn i gennemsnit har brug for - Nogen der ved det??

Nytårs kram TrioeN

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. januar 2011

smølfine

Børn på knap 3 år har et behov for at sove mellem 10-12 timer. Og det samme har et før-skole barn. Først når barnet når skolealderen er behovet omkring 10 timer, men det er jo selvfølgelig forskelligt fra barn til barn. Herhjemme fungere mine to på 5 og 7 bedst med omkring 12 timers søvn.

Anmeld

1. januar 2011

H+S Skjolgborg.

Fra de er ca 1 år til de er ca i skole aldren har de brug for en del flere timer.. ca 10-12 timer- Derefter ca 10..

Men det  kan det være meget forskeligt hvor meget et barn til barn har brug for

Anmeld

1. januar 2011

H+S Skjolgborg.

smølfine skriver:

Børn på knap 3 år har et behov for at sove mellem 10-12 timer. Og det samme har et før-skole barn. Først når barnet når skolealderen er behovet omkring 10 timer, men det er jo selvfølgelig forskelligt fra barn til barn. Herhjemme fungere mine to på 5 og 7 bedst med omkring 12 timers søvn.

hihi så lige dit indlæg nu to sjælde en en tanke..

Anmeld

1. januar 2011

4xGreve

Henriettemortil4 skriver:

Fra de er ca 1 år til de er ca i skole aldren har de brug for en del flere timer.. ca 10-12 timer- Derefter ca 10..

Men det  kan det være meget forskeligt hvor meget et barn til barn har brug for

mange tak for svar det var også det jeg mente men går normalt efter de 12 timer problemet er bare hun ikke sover til middag så det hele skal indhentes på en nats søvn hvilket bestemt ikke har været noget problem det sidste stykke tid hehe 

Anmeld

1. januar 2011

4xGreve

smølfine skriver:

mange tak for svar så går den vider til manden hehe

Anmeld

1. januar 2011

H+S Skjolgborg.

WiitrioeN skriver:

mange tak for svar det var også det jeg mente men går normalt efter de 12 timer problemet er bare hun ikke sover til middag så det hele skal indhentes på en nats søvn hvilket bestemt ikke har været noget problem det sidste stykke tid hehe 

nej ok hvis jun sover 12 time om natten så forstå jeg godt hun ikke sover ca 2 til middag... så lidt...

Anmeld

1. januar 2011

H+S Skjolgborg.

WiitrioeN skriver:

hun mente jeg..

Anmeld

1. januar 2011

A.

WiitrioeN skriver:

det vil min dreng heller ikke så det er ikke så tit han sover til middag ellers må i putte hende tidligere om aftenen så er i sikkert at hun får søvn nok og også hvis hun sover mindre end 12 timer betyder det ikke  så meget så længe hun trives med det

Anmeld

1. januar 2011

4xGreve

A. skriver:

det vil min dreng heller ikke så det er ikke så tit han sover til middag ellers må i putte hende tidligere om aftenen så er i sikkert at hun får søvn nok og også hvis hun sover mindre end 12 timer betyder det ikke  så meget så længe hun trives med det

alle syntes vi putter hende for tidligt vi putter hende kl 18 da hun skal op igen næste dag mellem 05:45 og 06:00... men altså hun kan da godt være træt men hvis vi ligger hende ind og sove til midddag skal vi kæmpe mellem 2-6 timer med at få hende til at sove næsten uanset hvor sent vi putter hende

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.