ja jeg søger også har ikke rigtigt nogle mere desværre

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. januar 2011

Rosa

Hejsa - ja jeg bor jo i Århus, så jeg er ikke lige aktuel, men jeg ville bare skrive at du IKKE skal tage det eprsonligt at indlægget bliver læst men ikke svaret på.

For det første er det muligt at gå ind og læse indlæg selvom man ikke er oprettet bruger heroinde, men man kan ikke svare. Så mange af dem der har kigget kan sansynligvis slet ikke svare og er bare i gang med at chekke siden ud.

For det andet skriver du ikke hvor du bor henne i titlen så der er sikkert mange fra resten af DK som har læst og ikke svaret fordi de bor i Jylland, på Fyn, Færøerne osv. 

Håber du finder nogle. 

Mvh

Rosa

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. januar 2011

H+S Skjolgborg.

Rosa skriver:

Hejsa - ja jeg bor jo i Århus, så jeg er ikke lige aktuel, men jeg ville bare skrive at du IKKE skal tage det eprsonligt at indlægget bliver læst men ikke svaret på.

For det første er det muligt at gå ind og læse indlæg selvom man ikke er oprettet bruger heroinde, men man kan ikke svare. Så mange af dem der har kigget kan sansynligvis slet ikke svare og er bare i gang med at chekke siden ud.

For det andet skriver du ikke hvor du bor henne i titlen så der er sikkert mange fra resten af DK som har læst og ikke svaret fordi de bor i Jylland, på Fyn, Færøerne osv. 

Håber du finder nogle. 

Mvh

Rosa

tak for di svar jeg har skreve hvor jeg bor Dalmose mellem............

Anmeld

1. januar 2011

Rosa

Henriettemortil4 skriver:

tak for di svar jeg har skreve hvor jeg bor Dalmose mellem............

Jo, men det skal man jo gå ind på indlægget for at læse 

Anmeld

1. januar 2011

H+S Skjolgborg.

Rosa skriver:

Jo, men det skal man jo gå ind på indlægget for at læse 

hvor mener du så henne det ikke stå...

Anmeld

1. januar 2011

Rosa

hvor mener du så henne det ikke stå...

I Titlen på dit indlæg. Dvs at når man ser indlægget i oversigten hedder det bare " ja jeg søger også har ikke rigtigt nogle mere desværre" - ikke noget om hvor i landet du søger veninder - og så går folk jo lige ind og kigger  Derfor kan du se mange der kigger ind, men det er jo ikke alle der bor tæt nok på dig, og derfor svarer de ikke. Det var bare for at forklare dig at det ikke er personligt når mange folk ikke svarer 

Havde indlægget f.eks. heddet "Veninder søges i Dalmose-omegnen" så ville man jo slet ikke gå ind og læse hvis man kommer fra Jylland, så var det kun dem der bor i nærheden af dig som ville kigge og sikkert også svare 

Anmeld

1. januar 2011

H+S Skjolgborg.

Rosa skriver:

I Titlen på dit indlæg. Dvs at når man ser indlægget i oversigten hedder det bare " ja jeg søger også har ikke rigtigt nogle mere desværre" - ikke noget om hvor i landet du søger veninder - og så går folk jo lige ind og kigger  Derfor kan du se mange der kigger ind, men det er jo ikke alle der bor tæt nok på dig, og derfor svarer de ikke. Det var bare for at forklare dig at det ikke er personligt når mange folk ikke svarer 

Havde indlægget f.eks. heddet "Veninder søges i Dalmose-omegnen" så ville man jo slet ikke gå ind og læse hvis man kommer fra Jylland, så var det kun dem der bor i nærheden af dig som ville kigge og sikkert også svare 

nåå på den måde jeg søger venner over alt skal ikke være lige her kan da godt være fyn,jylland osv..men ville meget gerne have nogle tæt på mig også...

Anmeld

1. januar 2011

H+S Skjolgborg.

Rosa skriver:

problem er jo jeg bor imellem en masse byer så kan ikke lige lave sådan en tråd...

alle er velkommen...

Anmeld

2. januar 2011

jannie c

Hejsa

Desværre bor jeg i jylland så der er et godt stykke vej men ja det er super at der er noget der hedder mobil

Jeg kender desværre kun alt for godt det med at føle sig ensom og savner virkelig også nogle at ses, tale og skrive med.

Jeg har selv 4 dejlige unger  pige 14. pige 11. dreng 6 og pige 3.

Men skriv endelig

Anmeld

2. januar 2011

H+S Skjolgborg.

jannie c skriver:

Hejsa

Desværre bor jeg i jylland så der er et godt stykke vej men ja det er super at der er noget der hedder mobil

Jeg kender desværre kun alt for godt det med at føle sig ensom og savner virkelig også nogle at ses, tale og skrive med.

Jeg har selv 4 dejlige unger  pige 14. pige 11. dreng 6 og pige 3.

Men skriv endelig

Tak jeg skriver lige privat til dig med mit nummer så..... 

Anmeld

2. januar 2011

Anette&Sophia

kender godt det der med at folk falder fra, de 3 v ér ( villa, volvo og vovhund ) er en fast hverdag hos os. - selvom jeg måske kun er 18, og mine veninder på min alder, ikke er det samme sted i sit liv som mig, så syntes jeg alligevel det er underligt at de falder fra. så "glæder" mig til at se hvad der sker når jeg bliver gravid. puha.

men rigtige venner er dem der aldrig glemmer en og dem der aldrig vil vende en ryggen.

er ked af at jeg er helt fra kolding, i sønderjylland. - ( alder er jo kun et tal) i form af venskab.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.