ja jeg søger også har ikke rigtigt nogle mere desværre

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.254 visninger
24 svar
0 synes godt om
1. januar 2011

H+S Skjolgborg.

efter man få børn mand hus osv så forsvinder ens venner og ja man vokser sikkert også fra hinanden.

hvem er vi ja jeg tro endelig det stå i min profil

Når men jeg er så Henriette Skjoldborg Jørgensen og er 34 år manden Steen er 41 år tilsammen har vi 4 børn på 13-9-4-1 år.

Det er Dreng.dreng.pige og dreng. ham på et år er vores fælles barn.

Vi bor i Dalmose mellem korsør næstved slagelse sorø og skælskør er de tætte stor by for os.

Jeg har dog desværre ikke kørekort så ikke så nemt

Men jeg håber der er nolge søde piger derud som har lyst og tid til af skrive ses osv med mig.

Knus fra  Henriette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. januar 2011

H+S Skjolgborg.

ØVVVVVVVVV slet ingen kan da se 22 har læst mit indlæg men ingen svar...snøftttttt

Anmeld

1. januar 2011

smutti1975

kiggede da lige - tænker mand da altid kan have noget sjov og hyggeligt ud af nye bekendskaber

Men jeg bor i Randers så muligvis lige langt nok væk.....

Anmeld

1. januar 2011

H+S Skjolgborg.

smutti1975 skriver:

kiggede da lige - tænker mand da altid kan have noget sjov og hyggeligt ud af nye bekendskaber

Men jeg bor i Randers så muligvis lige langt nok væk.....

ja lidt langt væk men så er det godt der er  tlf sms mail osv *SS*.smiler...

Anmeld

1. januar 2011

Carina1977

Henriettemortil4 skriver:

efter man få børn mand hus osv så forsvinder ens venner og ja man vokser sikkert også fra hinanden.

hvem er vi ja jeg tro endelig det stå i min profil

Når men jeg er så Henriette Skjoldborg Jørgensen og er 34 år manden Steen er 41 år tilsammen har vi 4 børn på 13-9-4-1 år.

Det er Dreng.dreng.pige og dreng. ham på et år er vores fælles barn.

Vi bor i Dalmose mellem korsør næstved slagelse sorø og skælskør er de tætte stor by for os.

Jeg har dog desværre ikke kørekort så ikke så nemt

Men jeg håber der er nolge søde piger derud som har lyst og tid til af skrive ses osv med mig.

Knus fra  Henriette

Det er ærgeligt du bor så langt væk. Jeg har nemlig selv en dreng på 10 år og er selv 33 år. Men sjælland er lidt for langt væk

Håber du finder hvad du søger

Anmeld

1. januar 2011

H+S Skjolgborg.

Carina1977 skriver:

Det er ærgeligt du bor så langt væk. Jeg har nemlig selv en dreng på 10 år og er selv 33 år. Men sjælland er lidt for langt væk

Håber du finder hvad du søger

kan kun sige snøft typisk................

slet ingen til mig derud... snøft jeg er sgu ked. Syntes det gør ondt og hårdt  og af man  føle sig alene Uden bare en tæt veninde i mit liv mere.Savner sgu lidt mine ungedag der i 20ene...

Anmeld

1. januar 2011

Carina1977

Henriettemortil4 skriver:

kan kun sige snøft typisk................

slet ingen til mig derud... snøft jeg er sgu ked. Syntes det gør ondt og hårdt  og af man  føle sig alene Uden bare en tæt veninde i mit liv mere.Savner sgu lidt mine ungedag der i 20ene...

Jeg havde også masse af veninder inden jeg fik børn, men de smuttede ligeså langsomt da jeg fik barn og resten smuttede da jeg blev syg. Jeg har så trodsalt fundet nogle nye veninder, men den der bor tættest på bor i sønderjylland....resten på Fyn. Det er nogen der har den samme sygdom som mig, så har lært dem at kende på et ophold jeg var på på et tidspunkt

nej jeg ved godt, hvor svært det kan være.....derfor håber jeg virkelig der er nogen herinde der kontakter dig. Det er ikke rart ingen veninder at have

Anmeld

1. januar 2011

H+S Skjolgborg.

Carina1977 skriver:

Jeg havde også masse af veninder inden jeg fik børn, men de smuttede ligeså langsomt da jeg fik barn og resten smuttede da jeg blev syg. Jeg har så trodsalt fundet nogle nye veninder, men den der bor tættest på bor i sønderjylland....resten på Fyn. Det er nogen der har den samme sygdom som mig, så har lært dem at kende på et ophold jeg var på på et tidspunkt

nej jeg ved godt, hvor svært det kan være.....derfor håber jeg virkelig der er nogen herinde der kontakter dig. Det er ikke rart ingen veninder at have

Tak håber jeg også...

Det med sygdom keder jeg desværre også til mange bakker ud + nogle tro nok mere på det de af og til læse ind af spør en selv og finde ud af hvem er henriette ind af tro på nået de engang læste på netbaby f.eks....

Anmeld

1. januar 2011

dorthemus

Jeg vil da også gerne svare, selvom jeg også bor lidt langt fra dig (Frederiksberg) og heller ikke har kørekort  Jeg har også kunnet mærke en forandring i forhold til venner efter jeg har fået min datter...mange af mine venner har nemlig ikke børn. Og så har jeg heller ikke nogen stor familie.

Jeg er alenemor til Runa på 7 måneder, som jeg har fået vha åben donor...men det kan du jo selv læse dig til i min profil

Knus Dorthe

Anmeld

1. januar 2011

H+S Skjolgborg.

dorthemus skriver:

Jeg vil da også gerne svare, selvom jeg også bor lidt langt fra dig (Frederiksberg) og heller ikke har kørekort  Jeg har også kunnet mærke en forandring i forhold til venner efter jeg har fået min datter...mange af mine venner har nemlig ikke børn. Og så har jeg heller ikke nogen stor familie.

Jeg er alenemor til Runa på 7 måneder, som jeg har fået vha åben donor...men det kan du jo selv læse dig til i min profil

Knus Dorthe

smiler lure så lige i din profil....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.