16+0 Abekatten

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.080 visninger
10 svar
0 synes godt om
1. januar 2011

Bavianis

For 2 uger siden. Nu sker der virkelig noget.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. januar 2011

Vial

Hvor er du fin og hvor er det helt igennem fantastisk, at du nu er gravid igen.

Anmeld

1. januar 2011

Pige2009

Det må man da sige. Hvor ser du fin ud - som altid

Anmeld

1. januar 2011

Bavianis

Baagøe skriver:

Det må man da sige. Hvor ser du fin ud - som altid

Hvor er du bare sød  

Anmeld

1. januar 2011

Pige2009

Bavianis skriver:

Hvor er du bare sød  

Tak i lige måde. Jeg synes bare det er vildt spændende at følge med!

Anmeld

1. januar 2011

Bavianis

KaMa skriver:

Hvor er du fin og hvor er det helt igennem fantastisk, at du nu er gravid igen.

Tak skal du have - jeg er også bare så glad.

I starten var jeg lidt i sådan en limbo, hvor jeg var sådan lidt hmmm... Men som tiden går bliver jeg bare mere og mere forelsket i maven og den lille gut derinde. Og ja - det er virkelig en forelskelse!

Anmeld

1. januar 2011

otlitrom

Det var da det dejligste mavebillede at starte det nye år med Der ligger den godt, den lille aw'kat!

Anmeld

1. januar 2011

Vial

Bavianis skriver:

Tak skal du have - jeg er også bare så glad.

I starten var jeg lidt i sådan en limbo, hvor jeg var sådan lidt hmmm... Men som tiden går bliver jeg bare mere og mere forelsket i maven og den lille gut derinde. Og ja - det er virkelig en forelskelse!

Ja, man bliver SÅ forelsket. Jeg genoplever kærligheden hver morgen, når jeg går ind på deres værelse og finder dem storsmilende i hver deres seng. Fantastisk.

Kan godt forså at det har været mærkeligt for dig/jer. I har jo sorgen tæt inde på livet samt frygten for en gentagelse af et mareridslignende forløb. Alle de er blødninger..pyh, det var så skræmmende, kan jeg huske (og med god grund desværre).

Anmeld

1. januar 2011

Bavianis

kitty skriver:

Det var da det dejligste mavebillede at starte det nye år med Der ligger den godt, den lille aw'kat!

Det er ikke det nyeste - jeg har bare været syg og har ikke fået lagt dem ind før nu! Tjek de nye fra idag -18+0 wauw!  Hvad er dine de nyeste så jeg kan tjekke dem ud??

Anmeld

1. januar 2011

otlitrom

Bavianis skriver:

Det er ikke det nyeste - jeg har bare været syg og har ikke fået lagt dem ind før nu! Tjek de nye fra idag -18+0 wauw!  Hvad er dine de nyeste så jeg kan tjekke dem ud??

Mine de nyeste er ikke lagt ind. Vi har været på ferie i knap 3 uger, uden overføringskabel. Smart, ikk?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.