æhmm nødder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.798 visninger
10 svar
0 synes godt om
8. september 2008

bette

de må da godt få nødder nu ik?
blev lige lettere forvirret idag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. september 2008

Kaufie

ved det faktisk ikke - men jeg ville ikke give dem til William endnu da han ikke har nogen kindtænder at tygge dem med.... Det er min tommelfingerregel.

Anmeld

8. september 2008

Nadi

Nej det må de ikke før de bliver 3 eller 5 kan ikke lige huske det nu. Men nej det må de ikke.

-Nadia

Anmeld

8. september 2008

Grynt

de må ikke få peanuts før end de er 3 år

Anmeld

8. september 2008

linemus

Nope, de må ikke få nødder (og især peanuts) før de er 3 år.

Anmeld

8. september 2008

ka li ja

nej jeg ville heller ikke turde gi dem til arthur før om lang tid. de blir jo ikke opløst hvis de kommer galt i halsen..
jeg propper ikke noget i hovedet på ham som jeg selv ville ku få ubehageligt galt i halsen.

Anmeld

8. september 2008

bette

æh pis da..
jeg har givet mikkel sådan en bar med noget nøddehalløj stivnet med honning.. skulle bare lige have lidt selv.. og så VILLE han smage.. og tænkte sku ik lige over det med nødderne.. :(8(

Anmeld

8. september 2008

linemus

Det går nok :) Og så ved du det til næste gang ;)

Anmeld

8. september 2008

Kaufie

Hmmm.... altså - det er vel kun pga risikoen for at få nødderne i den gale hals at de ikke må få dem ikke?

Hvad med castus nøddepålæg (a la figenpålæg) - der er godt nok nogen ganske små stykker nød i, men ikke mere end 1-2 mm...

Har lige kigget og smagt på en - kan ikke selv lide dem, men William elsker de der frugtstænger -han har endnu ikke smagt nødde-fidusen... og måske skal han slet ikke???

Anmeld

8. september 2008

linemus

Jo, det er pga. at hvis de får det galt i halsen kan det ikke opløses men sætter sig fast. Så der er ingen problemer i nøddepålæget. Andre lign. ting er popcorn og faktisk også rå gulerødder, men det er der vist ingen officiel anvisning på. Har bare hørt det fra flere, der har snakket med børnelæger.

Knus Line - der heller ikke kan lide frugtstænger (kun den med figen)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.