Så blev det januar

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. januar 2011

Maria-s

JA for mig gik det også sådan rigtig op for at nu er prinsen altså ved at være indefor rækkevidde. Nu står der det rigtige årstal på kalenderen. Og ja der kom sgu lidt koldsved på panden, for vi har jo ikke rigtig købt noget ind endnu. SÅ her i dag har jeg besluttet mig for at i morgen skal der laves liste og så skal vi seriøst til at igang med at bruge penge og bygge rede, for TÆNK NU hvis han melder sin ankomst bare 14 dage før tid eller noget. Jeg kan mærke min uro indeni over ikke at have noget klar, begynder at slå hårdere igennem

SÅ til alle jer skønne piger; GODT NYTÅR! Må vi alle få nogle gode  forestående fødsler (nogen jo før end andre) og hvor glæder jeg mig til at se alle denne gruppes guldklumper

Knus fra Maria, som ja måske godt nok først har termin 4. marts men som alligevel synes det er VILDT at der i dag står. "du er nu i 32. uge" på min forside her på baby.dk Altså det er jo lige om lidt jeg har min dejlige baby i armene  Og hvis jeg er ved at blive utålmodig, ja så kan jeg GODT forstå i med termin i Januar er ved at gå ud af jeres gode skind, af utålmodighed for at blive præsenteret for jeres baby

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. januar 2011

Marco2

Maria-s skriver:

Og hvis jeg er ved at blive utålmodig, ja så kan jeg GODT forstå i med termin i Januar er ved at gå ud af jeres gode skind, af utålmodighed for at blive præsenteret for jeres baby

Har godt nok først termin den 3. feb, men gosh hvor er jeg utålmodig idag!! Vil bare ha det bliver februar NU!

Mindre detalje at jeg ikke har noget klar - men er drøn utålmodig!

AG

Anmeld

1. januar 2011

piadas

Marco2 skriver:

Har godt nok først termin den 3. feb, men gosh hvor er jeg utålmodig idag!! Vil bare ha det bliver februar NU!

Mindre detalje at jeg ikke har noget klar - men er drøn utålmodig!

AG

Jeg har det på præcis samme måde! Jeg har termin to dage før dig og regner jo samtidig med at gå over tid, så der kan jo sagtens være 1½ måned, til jeg føder, men jeg er også bare så KLAR! Karina pigen, DK, Mettemus, Carina87 osv. skal jo føde snart, så det VIL jeg også - jeg føler i hvert fald, det er min tur nu!

Hun blev skønnet til at være 26-2700 gram igår (lidt over gennemsnittet), og så er man da snart stor nok til at komme ud, ik'?!

Anmeld

1. januar 2011

AnneBJ

piadas skriver:

Hun blev skønnet til at være 26-2700 gram igår (lidt over gennemsnittet), og så er man da snart stor nok til at komme ud, ik'?!

Jo så absolut! Fød, fød, fød!!

Anmeld

1. januar 2011

blomst84

Jeg har også i 9 måneder ventet og ventet på at det blev januar så når jeg læser med herinde ja så føler jeg mig stadig gravid og venter på den store dag jeg sender ve-støv til alle der har termin her i starten af januar !! Knus sabrina nu som mor til den dejligeste lille pige

Anmeld

1. januar 2011

Multebær

blomst84 skriver:

Jeg har også i 9 måneder ventet og ventet på at det blev januar så når jeg læser med herinde ja så føler jeg mig stadig gravid og venter på den store dag jeg sender ve-støv til alle der har termin her i starten af januar !! Knus sabrina nu som mor til den dejligeste lille pige

Håber vi følger trop med dig snarest. Jeg kan bare ikke vente mere  Det har været særlig vildt i dag med utalmodigheden - måske pga. de mærkelige smerter jeg har og den voldsomme aktivitet han har gang i derinde. Vil så gerne snart se ham og holde ham

Anmeld

1. januar 2011

piadas

blomst84 skriver:

Uh, jeg kan sagtens forestille mig, at man lige pludselig er på den anden side og alligevel stadig føler sig gravid og venter på de første tegn på begyndende fødsel! Det er i hvert fald nemt at blive smittet herinde og lade sig rive med af stemningen!

Går det godt med den lille prinsesse? Jeg glæder mig så meget til FB og gerne et par billeder, når overskuddet er der!

Anmeld

1. januar 2011

Lene76

37 dage tilbage til min prinsesse komme ud.... syntes tiden er gået lidt hurtigt.... tror hellere jeg må komme i kældren og få tingene klar i næste uge.....

Anmeld

1. januar 2011

Mka

YEAHHH  Januar 2011, kom med en masse babyer SNART...    Ihh hvor har jeg glædet mig til denne tid...

Anmeld

2. januar 2011

karina pigen

Multebær skriver:

Håber vi følger trop med dig snarest. Jeg kan bare ikke vente mere  Det har været særlig vildt i dag med utalmodigheden - måske pga. de mærkelige smerter jeg har og den voldsomme aktivitet han har gang i derinde. Vil så gerne snart se ham og holde ham

dejligt at han er aktitv.. min rør sig bare ik.. jo når jeg skal sove.. men det er vist også det .. total dovnedyr jeg har fået lavet mig her.. hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.