Så blev det januar

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.354 visninger
25 svar
0 synes godt om
1. januar 2011

karina pigen

yeees og det betyder at det nu snart er vores tur til at byde vores små babyer velkommen...

det bliver 3 spændende måndeder..

selv hedder terminen om 4 dage, og fra imorgen bliver jeg sikkert bombet med veestøv, men er stadig sikker på at han først kommer når jeg bliver sat igang... ingen tegn ingenting endnu...

holder øje med all jer andre, og glæde rmig til at se billeder af de små og læse en masse FBér.. wheee wup wuuuuuup

håber i alle havde en god nytårs aften, og har alle fingre og tær i behold ..

velkommen 2011.... vores år..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. januar 2011

piadas

karina pigen skriver:

yeees og det betyder at det nu snart er vores tur til at byde vores små babyer velkommen...

det bliver 3 spændende måndeder..

selv hedder terminen om 4 dage, og fra imorgen bliver jeg sikkert bombet med veestøv, men er stadig sikker på at han først kommer når jeg bliver sat igang... ingen tegn ingenting endnu...

holder øje med all jer andre, og glæde rmig til at se billeder af de små og læse en masse FBér.. wheee wup wuuuuuup

håber i alle havde en god nytårs aften, og har alle fingre og tær i behold ..

velkommen 2011.... vores år..

Jaaa, WUHU! Nu er det vores tur!

Glem alt om imorgen...det første vestøv er på vej med lastbil fra Farsø til dig i KBH!

Godt nytår forresten...!

Anmeld

1. januar 2011

DK

SHIT... jeg er MAX utålmodig i dag. Eksamener, "1/1" og diverse kan reeeeeende mig og jeg vil bare gerne have Bimmeren ud NU!!!!! Er det en ret kortsigtet plan, og betyder det farvel tømmermænd 1/1 til mig forevigt? -muligvis, men jeg kunne ikke være mere ligeglad. Jeg er SÅ klar her til morgen! Frisk, ikke dårlig mere, solen skinner, himlen er blå og jeg vil gerne have veer. Helst for en time siden!!

NUUUUUUUUU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Godt nytår herfra!
Knus Ditte, og hende påståede eksamenslæsning, der bare SLET ikke bliver til noget, he he...

Anmeld

1. januar 2011

AnneBJ

Det er så vildt!!

Selvom jeg er sidst i gruppen, næsten! gik det op for mig igår at lige om lidt har vi altså faktisk en baby... Jeg plejer ikke at være langsom i opfattelsen, men jeg er overrasket denne gang må jeg sige...

Det hænger nok også sammen med, at vi inden for en uge har fået anskaffet barnevogn, babyalarmer, uro til puslebord, dyner, sengetøj, madrasser til vogn og lift, stofbleer, gratis prøvepakker og autostol. Og i morgen tager vi i IKEA og køber skab og seng...

Jeg havde jo en eksamensopgave at skrive her op til jul, så helt fra det tidlige efterår, var mantraet herhjemme "efter eksamen, efter jul og efter nytår - SÅ komme baby"... NU er der ikke mere eksamen, ikke mere jul og ikke mere nytår, men lige om lidt baby!

Uha!

Rigtig god fødsel til alle januar-, februar- og start-martsdamerne, og hvem der ellers måtte føle for at føde før mig

Anmeld

1. januar 2011

Mettemus

Hold da op tøser!!!!

Hvor længe har vi ikke lige set  frem til januar og vores kvartal? Det har bare været såååå langt væk og først "til næste år" - og nu er vi her så! Det betyder så også, at alt hvad der minder om tålmodighed er forsvundet med sneen, der er regnet væk i nat. Nu vil jeg godt føde... NU NU NU NU ! Og selvom jeg har en dato for et kejsersnit som venter lige om hjørnet, er det alligevel for langt væk. Jeg er SÅ klar til at komme af med maven nu og bare få min lille trold ud, så jeg kan nyde ham. Alle velmenende ord og råd som "han er jo meget nemmere at have med, når han ligger derinde" er fuldstændigt spildt på mig! Ikke engang tømmermændstv som Pretty Woman kan få tiden til at gå hurtigt nok... Stik mig en baby i stedet!

SÅ DERFOR - Vestøv til alle trængende og  til resten - under alle omstændigheder skal vi allesammen føde i det her kvartal!!

og godt nytår for pokker!

Anmeld

1. januar 2011

Mettemus

AnneBJ skriver:

Det er så vildt!!

Selvom jeg er sidst i gruppen, næsten! gik det op for mig igår at lige om lidt har vi altså faktisk en baby... Jeg plejer ikke at være langsom i opfattelsen, men jeg er overrasket denne gang må jeg sige...

Det hænger nok også sammen med, at vi inden for en uge har fået anskaffet barnevogn, babyalarmer, uro til puslebord, dyner, sengetøj, madrasser til vogn og lift, stofbleer, gratis prøvepakker og autostol. Og i morgen tager vi i IKEA og køber skab og seng...

Jeg havde jo en eksamensopgave at skrive her op til jul, så helt fra det tidlige efterår, var mantraet herhjemme "efter eksamen, efter jul og efter nytår - SÅ komme baby"... NU er der ikke mere eksamen, ikke mere jul og ikke mere nytår, men lige om lidt baby!

Uha!

Rigtig god fødsel til alle januar-, februar- og start-martsdamerne, og hvem der ellers måtte føle for at føde før mig

Ih det lyder også bare SÅ skønt! Og hvordan pokker er det meningen at man skal koncentrere sig om eksamen sendt fra helvede når man i stedet kan shoppe babygrejer??? Det burde faktisk give nogle gratis ETCS point - skal vi sige ca. 30 stk? - at blive gravid?

Anmeld

1. januar 2011

AnneBJ

Mettemus skriver:

Ih det lyder også bare SÅ skønt! Og hvordan pokker er det meningen at man skal koncentrere sig om eksamen sendt fra helvede når man i stedet kan shoppe babygrejer??? Det burde faktisk give nogle gratis ETCS point - skal vi sige ca. 30 stk? - at blive gravid?

Ja! det var da en fuldstændig fantastisk ide! Den giver garanteret ligeså mange stemmer som "medvind på cykelstierne"...

Anmeld

1. januar 2011

DK

Mettemus skriver:

Jeg synes det lyder som en helt fantastisk ide!! 30 styk! Uhh... så ville jeg være færdig nu!!! Den kunne lige sluge Skatteretten, Civilprocessen og Dansk ansættelsesret i internationalt perspektiv! JO TAK!

Anmeld

1. januar 2011

CA

Også mig! Jeg vil have veer nu. Har næsten ikke sovet i nat for de der underlige smerter der er begyndt at dukke op, men de blir bare aldrig til mere Jeg vil have krapylet ud nuuuuuu! Bring it on! Jeg er SÅ klar! 

Anmeld

1. januar 2011

Tina

Må også lige beklage mig over eksamenslæsning og baby i maven - det fungere bare ikke. Kæmpe eksamen på mandag, men kommer da vist alligevel til lige at kører forbi babysam efter en vugge i morgen. Distraheres så formentlig resten af dagen med drømme om den dag der kommer en baby i den....

Men jo - det er da rart at årstallet nu er blevet det rigtige og at jeg kan se frem til at have 2/3 skema fra sidst i januar..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.