Hei!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. januar 2011

Missi

norsk skriver:

Ja min alder er 45år. Jeg er singel og har ikke barn fra før. Har en god utdanning fra høyskole og universitet innen for realfag. Mitt arbeide krever mye så fritid har det en tendens til å bli lite av, men jakt og mindre ambisiøse turer i de norske fjell er noe jeg liker.

Var presentasjonen bedre nå?? 

ja fint men bor du i norge eller dk?

og så liii det billede her hehe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. januar 2011

norsk

Jeg bor i Norge!

Anmeld

2. januar 2011

norsk

Må vel også si at jeg egentlig ikke har planer om å flytte til Danmark.

Anmeld

2. januar 2011

Missi

norsk skriver:

Må vel også si at jeg egentlig ikke har planer om å flytte til Danmark.

hvorfor så søge mellem danske kvinder på en dansk side, når du søger som du gør?

Anmeld

2. januar 2011

norsk

Dersom man velger en A4 familieløsning så må man naturligvis flytte, men i en litt alternativ setting så kan muligens dette med avstand være en fordel?? Er åpen for dialog om hvordan tingene eventuelt kunne være.

Anmeld

2. januar 2011

Missi

jamen held og lykke med din søgning - må ærligt indrømme, tror ikke du finder noget her men held og lykke

Anmeld

2. januar 2011

norsk

Ja det er mulig du har rett?  Prøver bare å signalisere at jeg er åpen for ulike konstelasjoner i forhold til å stifte familie. Mulig jeg også bør si at jeg er 100% heterofil.

Anmeld

2. januar 2011

Vial

Er det ikke lidt unfair at sætte et barn i verden, hvor far og mor bor i hver deres land? - og der skal være samvær?

Forstår ikke hensigten her.... meeen jeg skal jo heller ikke forstå alt..

Anmeld

3. januar 2011

norsk

Det er mulig jeg tenker litt på samme måte som de kvinner der velger å få barn ved hjelp av inseminasjon. Siden det er mange barn her i verden som vokser opp under veldig dårlige forhold burde man rent logisk egentlig velge adopsjon fremfor å bruke inseminasjon, eller for den del enda mer kostbare og kompliserte medisinske behandlinger, for å selv bli gravid. Når man ikke er villig til å gjøre det så er det på grunn av at man selv vil oppleve graviditeten og selv ha født sine barn. Så i denne sak så tenker jeg egentlig likt med de kvinner som velger inseminasjon fremfor adopsjon når de ønsker seg barn. Jeg ønsker altså å få muligheten til å delta i prosessen rundt det å oppnå graviditet, selve graviditeten og se at barnet kommer. Som 40åring så vil min sædkvalitet normal være nedadgående og ønsker derfor ikke å vente leger før jeg gjennomfører dette med barn. Er for så vidt enig med deg i at det ideelle er at mor og far bor sammen, men ønsker å signalisere at jeg i denne prosessen er åpen for andre løsninger enn den vanlige A4 familie.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.