Hei!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.595 visninger
18 svar
0 synes godt om
31. december 2010

norsk

Mulig dette er feil forum, men prøver her allikevel! Jeg er en enslig Norsk mann i førtiårene som kunne tenke meg å komme i kontakt med en kvinne som har ønsker om å få barn! Er åpen for litt alternative familiekonfigurasjoner uten at man nødvendigvis må bo sammen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. december 2010

Pige2009

Vil blot ønske held og lykke

Anmeld

31. december 2010

norsk

Takker!

Anmeld

2. januar 2011

norsk

Har postet samme innlegget på et annet forum her inne også! Selv om jeg val ser på A4 familien som den ideelle i denne sammenheng, så er jeg åpen for andre løsninger også! Der er mange kvinner i dag som ikke ønsker å bo sammen med en mann og derfor velger å bli inseminert på klinikk. Tenker da at jeg kunne være åpen for en litt alternativ familieløsning der man nødvendigvis ikke bor sammen, men har barn sammen. Er altså åpen for å diskutere ulike løsninger med den som måtte ha interesse av det!

Anmeld

2. januar 2011

dorthemus

På med billedet, Normand

Anmeld

2. januar 2011

norsk

Ja det er mulig jeg burde, men jeg er veldig påholden med å legge ut bilder på nettet! Siden dette i tillegg er et litt ømtålig tema foretrekker jeg ikke å legge ut bilde.

Anmeld

2. januar 2011

dorthemus

norsk skriver:

Ja det er mulig jeg burde, men jeg er veldig påholden med å legge ut bilder på nettet! Siden dette i tillegg er et litt ømtålig tema foretrekker jeg ikke å legge ut bilde.

Så blir det nok lidt svært desværre...held og lykke med det

Anmeld

2. januar 2011

norsk

Ja jeg vet det! Føler at jeg ytrer ønsker av så privat karakter at jeg ikke er komfortabel med å ha noe bilde her.

Anmeld

2. januar 2011

Missi

Altså du bliver nød til at sælge dig selv meget bedre som det så er en meget privat sag eller ej....

Skriv præcis alder
hvor du kommer fra
BILLEDE
Hva du er for en person
osv osv

Det du kommer til fremstå som nu er en der er farret vild på nettet...

kram

Anmeld

2. januar 2011

norsk

Ja min alder er 45år. Jeg er singel og har ikke barn fra før. Har en god utdanning fra høyskole og universitet innen for realfag. Mitt arbeide krever mye så fritid har det en tendens til å bli lite av, men jakt og mindre ambisiøse turer i de norske fjell er noe jeg liker.

Var presentasjonen bedre nå?? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.