Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
puha... men det går den rigtige vej forhåbentlig...
hep hep hep...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Alberts/ skriver: der er vist noget i vee droppet hun ikk kan tåle men tror desværre ikk rigtig de vil gøre noget de er lidt stride og forhandle med
der er vist noget i vee droppet hun ikk kan tåle men tror desværre ikk rigtig de vil gøre noget de er lidt stride og forhandle med
ååårh , hvor er det synd for hende! håber virkelig snart prinsen kommer ud til dem
MissChrista skriver: ååårh , hvor er det synd for hende! håber virkelig snart prinsen kommer ud til dem
håber jeg også
Hep hep hep!!
Hvor er det altså synd for hende hvis i spørg mig
Håber sgu meget snart han er ude..Gad vide hvad man gør, når man ikke kan tåle drop.. Ks!?
~~M.Nielsen~~ skriver: Hep hep hep!! Hvor er det altså synd for hende hvis i spørg mig Håber sgu meget snart han er ude..Gad vide hvad man gør, når man ikke kan tåle drop.. Ks!?
ved faktis ikkk, måske kan de ¨tage vandet?
Alberts/ skriver: ved faktis ikkk, måske kan de ¨tage vandet?
Jah :/ Men hvor meget er hun åben? For skal man ikke være åbnet et eller andet antal cm inden de kan tage det.. Ja jeg ved det ikke, for mit blev taget da jeg var 8 cm åben..
~~M.Nielsen~~ skriver: Jah :/ Men hvor meget er hun åben? For skal man ikke være åbnet et eller andet antal cm inden de kan tage det.. Ja jeg ved det ikke, for mit blev taget da jeg var 8 cm åben..
ved ikk for vil ikk forstyrre for meget(:
jeg fik taget vandet og jeg fik stadig drop..
men håber snart han kommer ud.. har sagt til hende jeg kan komme og hoppe på maven så kan kristian gribe ham når han kommer ud.(;
luppe-laban skriver: jeg fik taget vandet og jeg fik stadig drop.. men håber snart han kommer ud.. har sagt til hende jeg kan komme og hoppe på maven så kan kristian gribe ham når han kommer ud.(;
haha ja.(; svup som en mandel(;
ej håber han snart kommer
Alberts/ skriver: ved ikk for vil ikk forstyrre for meget(:
Nej selvfølgelig
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128