Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Håber da lillemanden snart bestemmer sig for at komme ud - det har da varet lidt tid nu...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Alberts/ skriver: hun har ikk født endnu, men kraftige veer med 5-7 min mellenrum og vare mennem 50-60 sek(;
hun har ikk født endnu, men kraftige veer med 5-7 min mellenrum og vare mennem 50-60 sek(;
Sikke da en nedtur. Håber snart der kommer skub i det, så det ikke ender med en marathonfødsel, selvom hun er godt på vej derhenad
Puha da, det er sørme en lang fødsel da Sender hende alle mine positive tanker i retningen mod hende..
for at der snart sker noget
åh nej er der ikke sket mere puha, vi må vist hellere sende en masse tanker til hende.
Fru'Rugaard skriver: Hun klarer det sikkert flot Masser af ve støv herfra os Rikke - Maja til mor på 9 mdr.
Hun klarer det sikkert flot Masser af ve støv herfra os Rikke - Maja til mor på 9 mdr.
Så lille benjamin ikke drille din Mora mere ....
Ej hvor er det synd hun har så svær en fødsel
Håber hun snart er over den
hep hep Christina
Knussss Linda
Nogen der ved om Benjamin har set dagens lys endnu? Puha en lang omgang hun har været igennem - det er IKKE sjovt, jeg var lige så længe om at føde !!
Sikke en skrækkelig lang fødsel. Håber hun kan overskue det og at han snart kommer ud. Han har da også drillet hende af flere omgange efterhånden. Tsk tsk..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128