Hvorfor bliver der altid kigget og hvisket i hjørnerne?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. december 2010

Mumto3

Jeg synes at det var det HELT RIGTIGE du gjorde! og at det er de to ældre damer der er gal på den! Så du har min fulde opbakningen!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. december 2010

Mira0911

Mumto3 skriver:

Jeg synes at det var det HELT RIGTIGE du gjorde! og at det er de to ældre damer der er gal på den! Så du har min fulde opbakningen!

Tusind tak... 

Anmeld

30. december 2010

slettet_7530

Jeg var selv ude og handle idag hvor jeg stødte på en mor med 2 børn, begge piger den ene i klapvogn den anden på gåben jeg vil tro de ahr været 5 og 2-3 år, hende i klapvognen var en meget ked lille pige og jeg fik faktisk helt ondt af både hende og moderen, pigen fordi hun helt klart havde været bedre uden den handletur og moderen fordi alle forbipasserende synes de burde have en kommentar til den i forvejen hårdt prøvede mor, der var blandt andet en ydest charmerende ældre herre der mente han var i sin gode ret til at sige,SÅ HOLD DOG KÆFT FOR HELVEDE UNGE.

Jeg gik resolut hen og tog moderen på armen og sagde til hende at det mest irriterende når man har trætte børn med er at alle mener de bør have en kommentar om det, hun åndede lettet op og sagde tak, derefter kom der en dame hen til mig og sagde det ville da være bedre om hun kunne lade børnene blive hjemme når de er så trætte, jeg måtte kigge opgivende på hende og sagde så hvis hun er alenemor uden netværk så er der ligesom ikke nogen mulighed for pasning af sine børn når man skal ud og handle med 1 million andre mennesker for ellers er jeg faktisk næsten sikker på at hun havde valgt den løsning  iøvrigt synes jeg det er lidt trist at du tilsyneladende selv har glemt hvordan det er at have små børn, kan du have et godt nytår

Til TS jeg synes du gjorde det rigtige

Anmeld

30. december 2010

H+S Skjolgborg.

MoarJ skriver:

Oplever tit når jeg er ude og handle at der bliver kigget og hvisket af andre kunder i de forskellige supermarkeder når man er ude og handle og ens barn er med! 

Vi bare både i Lidl og Føtex idag! Julie fik ikke sin vilje, og sådan skal det jo også være - De skal ikke altid have deres vilje. 

Julie troede hun kunne få alt legetøjet hun kom i nærheden af.. Hun blev hysterisk og umulig... Jeg satte mig på hug og forklarede hende at hun kan altså ikke få alt hvad hun peger på.. Hun lyttede på det jeg sagde... 

I det jeg rejser mig op igen ser jeg 2 lidt ældre kvinder stå og små fnise og høre den ene sige, "Ej man sætter sig bare ikke ned på hug i en butik og forklare sit barn at hun ikke kan få alt" 

Øh tænker jeg... Jeg vil hellere sætte på hug og forklare hende hvorfor end at stå og råbe... 

Jeg gad slet ikke gøre noget ud af den scene.. Ignorerede de 2 kvinder og handlede videre... 

Hmm... Gjorde jeg det rigtige?

Hvad tænker I, eller gør I, når I oplever nogle stå og små fnise og snakke end smule for højt? 

Syntes især det er typisk ældre mennesker der opfør sig sådan..

Du gjorede det helt ringtigt ned i hendes øjnehøjte og talte rolig med hende...

et nej skal være et nej og ikke nej nej nå ok så ja det må du gerne.

Mange gøre det jo for af få ro i deres ja men så er der lige næste gang og næste gang mor siger ja p et tidspunkt hvis jeg blever hved længe nok. Smiler.

Anmeld

30. december 2010

H+S Skjolgborg.

Albertesmor skriver:

Jeg var selv ude og handle idag hvor jeg stødte på en mor med 2 børn, begge piger den ene i klapvogn den anden på gåben jeg vil tro de ahr været 5 og 2-3 år, hende i klapvognen var en meget ked lille pige og jeg fik faktisk helt ondt af både hende og moderen, pigen fordi hun helt klart havde været bedre uden den handletur og moderen fordi alle forbipasserende synes de burde have en kommentar til den i forvejen hårdt prøvede mor, der var blandt andet en ydest charmerende ældre herre der mente han var i sin gode ret til at sige,SÅ HOLD DOG KÆFT FOR HELVEDE UNGE.

Jeg gik resolut hen og tog moderen på armen og sagde til hende at det mest irriterende når man har trætte børn med er at alle mener de bør have en kommentar om det, hun åndede lettet op og sagde tak, derefter kom der en dame hen til mig og sagde det ville da være bedre om hun kunne lade børnene blive hjemme når de er så trætte, jeg måtte kigge opgivende på hende og sagde så hvis hun er alenemor uden netværk så er der ligesom ikke nogen mulighed for pasning af sine børn når man skal ud og handle med 1 million andre mennesker for ellers er jeg faktisk næsten sikker på at hun havde valgt den løsning  iøvrigt synes jeg det er lidt trist at du tilsyneladende selv har glemt hvordan det er at have små børn, kan du have et godt nytår

Til TS jeg synes du gjorde det rigtige

fedt sagt grinerrrrrrrrrrrrr

Anmeld

30. december 2010

Trine89

MoarJ skriver:

Taak.... 

Ja vil nu også selv mene det var det rigtige jeg gjorde... 

Og hvis det er det du mener så er det også det rigtige.

Anmeld

30. december 2010

Mira0911

Trine89 skriver:

Og hvis det er det du mener så er det også det rigtige.

Lige præcis det jeg mener... 

Anmeld

30. december 2010

Miamaja

Ihh jo, DET har vi ogsaa proevet . altsaa noget lignende. jeg vil sige at det sker sjaeldent men naar det sker saa kan man regne med det er fra folk der ikke har haft smaa boern laenge

Jeg er typen der bliver enormt flov og pinligt beroert og vil gerne vaere super mor og have en nemt barn der ikke ter sig - heldigvis er min mand ganske rolig mht til det. han har jo provet det for, saa han tar sig ikke af det.

Vi provede det senest paa flyveturen hjem fra florida. disney land. og guldklumpen var meget traet og lidt for maet paa oplevelser og saa var der altsaa doemt hysteri i flyveren. det var dog kun i 10 min. men alligevel skulle en passager kommentere ' At forhelvede en LARM!'

Hvor min mand drejede sig om. og sagde til manden ; 'Hvad er der i vejen med dig! Han er et lille barn!'

Jeg var SAA stolt over farmand for jeg er saa daarlig til lige at finde paa en hurtig go' respons og bliver som regel mundlam.

langt de fleste foeler med dig saa ta' dig ikke af nogle enkelte

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.