Hvorfor bliver der altid kigget og hvisket i hjørnerne?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. december 2010

Mira0911

Trine89 skriver:

Jeg syntes det lyder til at du gjorde det helt rigtig søde.. 

Som isabellamor siger er det vigtigt at man kommer ned i samme højde og forklare barnet på den pæne måde hvorfor man får et nej i stedet for at sige med løftet pegefinger at hvis man ikke snart stoppe komme man ud i bilen af sidde, (så kan børn ikke forstå hva de har gjort galt.)

Så jah Det var det rigtige du gjorde.. 

Taak.... 

Ja vil nu også selv mene det var det rigtige jeg gjorde... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. december 2010

Mira0911

twinboys skriver:

Ja klart du gjorde det rigtige...

Nemlig... 

Anmeld

30. december 2010

Mira0911

MoarHvidovre skriver:

Jeg havde gjort nøjagtig det samme

Klapper lige mig selv på skulderen... 

Anmeld

30. december 2010

Mira0911

Nattøs skriver:

Ja det gjorede du bestemt, jeg gøre næsten det samme med min stedsøn og det har nu gjort, at han hellere vil snakke med mig end sin far, når de to er uvenner og vi er ude og handle.

Faderen er måske en type der råber lidt eller? 

Anmeld

30. december 2010

Mira0911

Valle81 skriver:

Du gjorde det helt rigtige og lige det man oftest glemmer:0)

NEMLIG AT SÆTTE SIG NED I BØRNEHØJDE OG TALE TIL SIT BARN, i stedet for det vi oftest kommer til, at råbe lidt for højt ogsige jeg har sagt nej osv:0)

Jeg har også tit glemt at være hendes højde når det er... Når jeg er i hendes højde, lytter hun faktisk meget mere, end hvis jeg stod og pegede finger af hende... 

Anmeld

30. december 2010

Mira0911

BAMBI skriver:

du gjorde det helt rigtig... klap dig selv på skulder og rat ryggen

Uh har givet mig selv et par klap på skulderen... 

Anmeld

30. december 2010

Nattøs

MoarJ skriver:

Faderen er måske en type der råber lidt eller? 

Hehe går virkelig an på hvordan sønnen opføre sig, skal sige siges, at sønnen kan være meget strid. Han er 6. Faren skal somme tider lige mindes om, at han kun er 6 år og man skal tælle til ti hehe. Men nej han stå ikke og råber og skriger, men kan godt hæve stemmen. 

Anmeld

30. december 2010

Mira0911

Nattøs skriver:

Hehe går virkelig an på hvordan sønnen opføre sig, skal sige siges, at sønnen kan være meget strid. Han er 6. Faren skal somme tider lige mindes om, at han kun er 6 år og man skal tælle til ti hehe. Men nej han stå ikke og råber og skriger, men kan godt hæve stemmen. 

Nåh okey... På den måde... 

Anmeld

30. december 2010

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
MoarJ skriver:

Klapper lige mig selv på skulderen... 

Det kan du også godt gøre

Anmeld

30. december 2010

PernilleB

MoarJ skriver:

Oplever tit når jeg er ude og handle at der bliver kigget og hvisket af andre kunder i de forskellige supermarkeder når man er ude og handle og ens barn er med! 

Vi bare både i Lidl og Føtex idag! Julie fik ikke sin vilje, og sådan skal det jo også være - De skal ikke altid have deres vilje. 

Julie troede hun kunne få alt legetøjet hun kom i nærheden af.. Hun blev hysterisk og umulig... Jeg satte mig på hug og forklarede hende at hun kan altså ikke få alt hvad hun peger på.. Hun lyttede på det jeg sagde... 

I det jeg rejser mig op igen ser jeg 2 lidt ældre kvinder stå og små fnise og høre den ene sige, "Ej man sætter sig bare ikke ned på hug i en butik og forklare sit barn at hun ikke kan få alt" 

Øh tænker jeg... Jeg vil hellere sætte på hug og forklare hende hvorfor end at stå og råbe... 

Jeg gad slet ikke gøre noget ud af den scene.. Ignorerede de 2 kvinder og handlede videre... 

Hmm... Gjorde jeg det rigtige?

Hvad tænker I, eller gør I, når I oplever nogle stå og små fnise og snakke end smule for højt? 

om du gjorde det rigtige....??? du var fænominal..!!! ej hvor ejg misunder dig... og dit barn lyttede... det jo fantastisk.. thomps up for dig..!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.