Hvordan er det nu det er med SÆD??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. september 2008

Muffinmus

hmm..ja, mener også det er helt op til 5 d
øgn faktisk....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. september 2008

Nadi

Sådan som jeg lige ser det så er der 3 løsninger:

1. INGEN humbahumba til jer
2. på med dutten
3. fortrydelsespille

Og jeg kan desværre ikke svare på hvor længe sæd kan leve i skeden.

-Nadia

Anmeld

8. september 2008

ka li ja

hmmm tut!!!!
du kan altså i teorien blive gravid hele tiden!! altså også i dag. også om 14 dage... hele tiden...
så jeg ville nok satse på en fortrydelses pille eller krydsede fingre....
hvis ikke du skal ha nummer 2 allerede!

vi bruger kun kondom her hjemme. jeg har endnu ikke taget mmig sammen til at fylde min krop med prevention, og det er sgu egentlig også lidt praktisk mht svineriet;)

Anmeld

8. september 2008

Loggidut

Tut skriver:

Hej piger,

Jeg har smidt p-pillerne, men ikke fordi vi skal lave en baby, men fordi min mens har været totalt fucked up siden jeg fødte... Den kommer og går som vinden blæser, trods p-pille skift.

Så nu vil jeg (efter aftale med lægen) prøve at holde et par mdr. pause med p-piller for at se om det bliver bedre.

Anyway.... Det jeg ville spørge om er:

Hvor længe er det at sædceller kan overleve i skeden?

For vi humbahuma i går, og så vidt jeg kan regne ud så burde jeg få ÆL på onsdag/torsdag...

Men i morges kom jeg i tanke om at der vidst var noget med at de kunne leve nogle dage i skeden, så de måske kunne overleve til ÆL 8D

Men for helvede, hvis de kan overleve nogle dage inden ÆL, og så får ÆL bagefter, så er det jo næsten en uge man ikke må humbahumba - DET KAN JEG SGU DA IKKE!!!!:D

Så kloge piger, hvor længe lever de små sataner??? :D

Tut

lol gamle tutter...godt du skrev i skeden, for ellers ville jeg havde sagt at der ikke er noget som kan overleve i mavesyre 8D

jeg har ingen hjælp at gi dig...bare et sjov smil...og en opfordring til at tage dig sammen og komme med til fest (L)

Anmeld

8. september 2008

ivfmarie

Så sandt så sandt kære Karolle!!

Man kan ALTID blive gravid - især hvis man ikke vil være det!

Sædceller kan faktisk overleve i op til 7 døgn... selvfølgelig afhængig af forholdende osv.. Og rigigt er det også at ægget kun "holder åbent hus" i en ganske kort periode (vist ca 2 timer) MEN!! Hvem ved lige med sikkerhed præcis hvornår ægget er løsnet (med mindre at folk som jeg i bogstaveligste forstand har taget det ud 8(), og hvor lang tid der det så lige går fra æl til at ægget lader sig befrugte!?!

Hold jer til det sikre kære Tut - ALTID. Og det er IKKE IKKE IKKE sikkert at lege "hasard" med afbrudt samleje, hvor han trækker sig ud før tid... De første og de bedste sædceller kommer til i en lille dråbe FØR selve udløsningen.

På med dutten, Danmark!

Marie, ivf

Anmeld

8. september 2008

ivfmarie

Loggidut skriver:

lol gamle tutter...godt du skrev i skeden, for ellers ville jeg havde sagt at der ikke er noget som kan overleve i mavesyre 8D

Harh harh... Loggi for satan da!!

Anmeld

10. september 2008

Rasmine

Altså, jeg tror man kan blive gravid uanset tidspunkt.
Aner ikke hvor længe de små bæster kan overleve.

Anmeld

10. september 2008

Loggidut

Mebach skriver:

Altså, jeg tror man kan blive gravid uanset tidspunkt.
Aner ikke hvor længe de små bæster kan overleve.

bæster...lol...det er sgu dem der har lavet de små baryler som hyler, brøler og tømmer jeres skabe og skuffer lige for tiden...lol...

8D

det er nok den fedeste tråd længe det her...lål

Anmeld

10. september 2008

Tut

Jamen, så bliver det jo spændende at se om ca. 14 dage...

Anede ikke de små celler kunne leve så længe...

og jeg gider altså ikke at knalde med gummi, det er sgu for kedeligt :D

Og undvære sex, kommer slet ikke på tale - for jeg er sgu nok lidt nymfo :D

Kommer der en lille, så er den da velkommen. Men planen er dog at der lige skal går 3 mdr. mere, for så når Noah at blive rover 2 år....

Vi må bare vente og se :D

Mette

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.