Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Mette. skriver: Okay, sender du mig en PB med kontonummer? så flytter jeg over, men det bliver nok først i morgen. Pengene går jo nok tidligt ind mandag alligevel, så hvis du bare sender en dag i næste uge så, passer det nok fint. Jeg må nok hellere nøjes med den så, det er jo ret koldt nu, så den er nok for kold med kun strømpebukser indenunder. Øv, den er ellers super sød.
Okay, sender du mig en PB med kontonummer? så flytter jeg over, men det bliver nok først i morgen. Pengene går jo nok tidligt ind mandag alligevel, så hvis du bare sender en dag i næste uge så, passer det nok fint.
Jeg må nok hellere nøjes med den så, det er jo ret koldt nu, så den er nok for kold med kun strømpebukser indenunder. Øv, den er ellers super sød.
Det gør jeg
Nej det er nok en anelse for koldt
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Laulund87 skriver: Billede 1: Heldragt fra Katvig. Pæn. Str 74. Billede 2: Heldragt fra Småfolk. Pæn. Str 74. Billede 3: Super sød kjole. Mærke ukendt. Str står ikke i, men jeg vil mene det er en str 74. Billede 4: Sommerdragt fra Phister&Philina. Ny. Str 6-9 måneder. Billede 5: Kjole fra Molo. Brugt én gang. Str 74. Billede 6: Tynd hue fra Holly's. Pæn. Str 68. Billede 7: Tyk hue fra Småfolk. Ny. Str 74/80, men lille! BYD!! Det skal væk
Billede 1: Heldragt fra Katvig. Pæn. Str 74.
Billede 2: Heldragt fra Småfolk. Pæn. Str 74.
Billede 3: Super sød kjole. Mærke ukendt. Str står ikke i, men jeg vil mene det er en str 74.
Billede 4: Sommerdragt fra Phister&Philina. Ny. Str 6-9 måneder.
Billede 5: Kjole fra Molo. Brugt én gang. Str 74.
Billede 6: Tynd hue fra Holly's. Pæn. Str 68.
Billede 7: Tyk hue fra Småfolk. Ny. Str 74/80, men lille!
BYD!! Det skal væk
Hvad skal du ha for småfolk huen med æblerne (det sidste billede)???
Mor til Liva skriver: Hvad skal du ha for småfolk huen med æblerne (det sidste billede)???
60 kr inkl havde jeg tænkt mig
Laulund87 skriver: 60 kr inkl havde jeg tænkt mig
Hmm.. Tænker lige over det.. måske lige i overkanten af hvad jeg havde tænkt.. Liva bruger nemlig str 74 nu - lidt i 80, så ved ikk hvor meget glæde hun får at den... :/
Mor til Liva skriver: Hmm.. Tænker lige over det.. måske lige i overkanten af hvad jeg havde tænkt.. Liva bruger nemlig str 74 nu - lidt i 80, så ved ikk hvor meget glæde hun får at den... :/
Åhh så tror jeg ærlig talt heller ikke hun kan passe den. Den er noget lille i størrelsen, fandt jeg ud af
Laulund87 skriver: Åhh så tror jeg ærlig talt heller ikke hun kan passe den. Den er noget lille i størrelsen, fandt jeg ud af
Øv - vil du prøve at måle den engang, så kan jeg nemlig sammenligne med en af Liva´s huer...
Mor til Liva skriver: Øv - vil du prøve at måle den engang, så kan jeg nemlig sammenligne med en af Liva´s huer...
Den måler 18,5 cm når den ligger fladt og ikke er strukket eller noget
Giver det mening?
Laulund87 skriver: Den måler 18,5 cm når den ligger fladt og ikke er strukket eller noget Giver det mening?
Jep Tak!
Mor til Liva skriver: Jep Tak!
Altså i bredden, ikk? Nederste kant på huen??
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128