Hvornår gik du fra på arbejdet, og hvorfor?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.318 visninger
31 svar
0 synes godt om
30. december 2010

170811

Hej tøser.

kunne godt sådan generelt tænke mig at vide hvornår i gik fra på jeres arbejde inden termin? Og hvilket arbejde i havde? Og om i var sygemeldt osv.? 

Jeg er simpelthen så hamrende nervøs for at fortælle det til min chef, da jeg ikke bare lige kan tage en pause i løbet af dagen, så er bange for lægen må sygmelde mig meget før tid Arbejder som tjenerelev, 50 timer om ugen, med 15-16 timers vagter, og der er fuld run på fra jeg kommer til jeg går, sidder kun ned 30 minutter på en hel dag, og lige at tage en ekstra pause på 5 minutter mange gange om dagen tror jeg desværre ikke bliver en mulighed for mig. Er så bange for hvordan det hele skal gå med arbejdet. Jeg er meget meget lidt syg, og lytter så sjældent til min krop, jeg abejder bare derudaf, så vil bestemt nok føle det som et nederlag at skulle sygemelde mig eller blive væk fra arbejde før end 4 uger før min termin. 

Nogen der kan dele lidt ud af jeres arbejdssituationer og graviditet?  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. december 2010

bøgelund

LeaK skriver:

Hej tøser.

kunne godt sådan generelt tænke mig at vide hvornår i gik fra på jeres arbejde inden termin? Og hvilket arbejde i havde? Og om i var sygemeldt osv.?