Lægebesøg..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

380 visninger
1 svar
0 synes godt om
8. september 2008

mor til en del

ja både Cilas og jeg har været hos lægen i dag. Jeg var til første graviditetsundersøgelse i morges, alt i skønneste orden, nå ja lige på nær vægten, men det vidste jeg jo...... Skal til jordemoder 3. nov, og skal jo nok til glukosebelastning inden længe, uha der sker en masse når først systemet har fat i en.... Cilas har så lige været til læge, han blev så syg i går det lille pus, fik høj feber og kastede op, i dag er han noget så snottet, og hoster som om han røg Cecil, og så har han en masse prikker/knopper som jeg lige skulle have tjekket, men det er bare virusknopper de forsvinder når drengen blever frisk igen. Hans dagplejemor ser ham ikke lige de første par dage, men så kan vi jo rigtig hygge herhjemme på sofaen, for han hænger på mig konstant, og min ryg kan ikke holde til at bære rundt på ham:'( Nok for nu Oscar skal spille pegebogen.dk , det skulle i forresten prøve, Cilas synes det er sjovt, men alle lydene. Lisbeth

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. september 2008

birgittemarie

[citat][f][småt]Mor til en del skriver:[/småt][/f] ja både Cilas og jeg har været hos lægen i dag. Jeg var til første graviditetsundersøgelse i morges, alt i skønneste orden, nå ja lige på nær vægten, men det vidste jeg jo...... Skal til jordemoder 3. nov, og skal jo nok til glukosebelastning inden længe, uha der sker en masse når først systemet har fat i en.... Cilas har så lige været til læge, han blev så syg i går det lille pus, fik høj feber og kastede op, i dag er han noget så snottet, og hoster som om han røg Cecil, og så har han en masse prikker/knopper som jeg lige skulle have tjekket, men det er bare virusknopper de forsvinder når drengen blever frisk igen. Hans dagplejemor ser ham ikke lige de første par dage, men så kan vi jo rigtig hygge herhjemme på sofaen, for han hænger på mig konstant, og min ryg kan ikke holde til at bære rundt på ham:'( Nok for nu Oscar skal spille pegebogen.dk , det skulle i forresten prøve, Cilas synes det er sjovt, men alle lydene. Lisbeth[/citat] Puha, god bedring til det lille hænge-kræ og held og lykke med din stakkels ryg 8( Tak for tip om pegebogen. Den skal prøves 8D Knus fra Birgitte

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.