strækmærker

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

465 visninger
7 svar
0 synes godt om
8. september 2008

Sille

Er der nogen der har et middel mod dette der rent faktisk virker?????

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. september 2008

Siber

desværre!

Jeg smurte og smurte min mave, men uden held!

Knus Siber, uden mirakel kur

Anmeld

8. september 2008

Lene76

hehe nej men finder du en så vil min mave osse gerne ha en omgang..... hehe den ligner nærmest et verdenskort:D

Anmeld

8. september 2008

Nadi

Den creme de har mod strækmærker i the Body Shop skulle være super god. Jeg er bare ikke særlig god til at bruge det de to gange om dagen man skal, men har hørt fra en der brugte det én gang om dagen at de tog ikke særlig lang tid for hende at komme af med dem.

-Nadia

Anmeld

8. september 2008

bette

for at mindske strækmærker.. hjælper creme ik.. fordi det er underhuden der er sprækket.. så et fif er at æde zink og E vitamin.. :D
er dog en dør til selv at få købt det.. men det skal jeg helt klart

Anmeld

8. september 2008

Joan ( Smallie )

Nadi skriver:

Den creme de har mod strækmærker i the Body Shop skulle være super god. Jeg er bare ikke særlig god til at bruge det de to gange om dagen man skal, men har hørt fra en der brugte det én gang om dagen at de tog ikke særlig lang tid for hende at komme af med dem.

-Nadia

Jeg brugte en fra body shop og jeg fik 3 små stræk mærker. Jeg har været heldig, det er helt sikkert.

Min søster som var gravid på samme tid fik vildt mange.

Min mor fik heller ingen med de 2 børn hun har fået så tror det er noget arveligt over det også.

Nu håbe jeg jo så bare på jeg ikke får nogen mærker den her gang heller, bruger det samme creme og håber bare på det bedste;)

Anmeld

8. september 2008

bette

Joan ( Smallie ) skriver:

Nadi skriver:

-Nadia

Jeg brugte en fra body shop og jeg fik 3 små stræk mærker. Jeg har været heldig, det er helt sikkert.

Min søster som var gravid på samme tid fik vildt mange.

Min mor fik heller ingen med de 2 børn hun har fået så tror det er noget arveligt over det også.

Nu håbe jeg jo så bare på jeg ikke får nogen mærker den her gang heller, bruger det samme creme og håber bare på det bedste;)

jeg har brugt alle former for cremer.. og matas dyreste mod strækmærker.. og jeg har 5 spandefulde af strækmærker.. :-o
såå jeg tror på det med zink og e vitamin..
men sig endelig til hvis cremen virker på den her graviditet..
for så kunne det være jeg både skulle smøre med cremen og æde de vitaminer.8D

Anmeld

8. september 2008

Helle30

Jeg havde læst og læst før jeg blev gravid med Sofie. Jeg læste om et zinkbaseret produkt, man kan købe på apoteket, men jeg har ikke prøvet det.
Jeg fik heldigvis ikke et eneste mærke, så jeg har hoppet den del over. Men jeg synes, du skal prøve at spørge en yngre apoteker. De har garanteret sat sig ind i sagerne.

- Helle

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.