Status for vægttab i december

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.082 visninger
13 svar
0 synes godt om
30. december 2010

..

Hejsa.

Hvordan er det gået for jer der gerne ville tabe jer, her i december?

Jeg har smidt 6,4 kilo siden 1. december Jeg er bare SÅ glad og fuld af optimisme over hverdan det skal gå i 2011

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. december 2010

Stumpen

Jo altså et vægttab kan jeg ikke prale med, men ville bare lige sige at jeg synes din præstation er så kanon og i december   

Anmeld

31. december 2010

Moldemine

Det er godt nok flot! og så i december måned pyyha, ville ønske det var mig.. kan man få nogle fif?? held og lykke med vægttabet i 2011.

Anmeld

1. januar 2011

K&S

1. januar 2011

Grynt

Du er bare for sej søde  Stort tillykke!!

Grynt

Anmeld

1. januar 2011

otlitrom

Nøj, hvor er du SEJ!! Virkelig godt gået!!

Anmeld

1. januar 2011

..

Tusind tak

Det er madlog.dk der har hjulpet mig, jeg er meget glad for det og syntes det er fedt at skulle stå til regnskab over for mig selv hver aften. Jeg spiser max 800 kcal om dagen og har det skønt med det.

Håber på en sommer hvor jeg ikke skal svede helt vildt fordi jeg ikke er pæn i sommertøj. Håber på at kunne hoppe i en nederdel eller et par shorts og stadig se ok ud

Anmeld

2. januar 2011

Kloster

Macrolf skriver:

Hejsa.

Jeg har smidt 6,4 kilo siden 1. december Jeg er bare SÅ glad og fuld af optimisme over hverdan det skal gå i 2011

Hold da op!!! 6,4 kg på 1 måned??? Det er lidt vildt, hva....

Stort tillykke med vægttabet. Det kan da vist kaldes motivation for den fremtidige kur.

Anmeld

2. januar 2011

Betteisen

Macrolf skriver:

Tusind tak

Det er madlog.dk der har hjulpet mig, jeg er meget glad for det og syntes det er fedt at skulle stå til regnskab over for mig selv hver aften. Jeg spiser max 800 kcal om dagen og har det skønt med det.

Håber på en sommer hvor jeg ikke skal svede helt vildt fordi jeg ikke er pæn i sommertøj. Håber på at kunne hoppe i en nederdel eller et par shorts og stadig se ok ud

Super flot med vægttabet, men 800 kcal som max er det ikke meget lidt?? Er det i samråd med læge eller diætist?? Spørger bare fordi jeg tidl. har været tilknyttet diætist der anbefalede en 1500 kcal diæt og ikke mindre

Anmeld

2. januar 2011

Mor1012

Macrolf skriver:

Hejsa.

hvad har du gjort , så lær mig det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.