Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jo altså et vægttab kan jeg ikke prale med, men ville bare lige sige at jeg synes din præstation er så kanon og så i december
Du er bare for sej søde Stort tillykke!!
Grynt
Nøj, hvor er du SEJ!! Virkelig godt gået!!
Macrolf skriver: Hejsa.Hvordan er det gået for jer der gerne ville tabe jer, her i december?Jeg har smidt 6,4 kilo siden 1. december Jeg er bare SÅ glad og fuld af optimisme over hverdan det skal gå i 2011
Hejsa.Hvordan er det gået for jer der gerne ville tabe jer, her i december?Jeg har smidt 6,4 kilo siden 1. december Jeg er bare SÅ glad og fuld af optimisme over hverdan det skal gå i 2011
Hold da op!!! 6,4 kg på 1 måned??? Det er lidt vildt, hva....
Stort tillykke med vægttabet. Det kan da vist kaldes motivation for den fremtidige kur.
Macrolf skriver: Tusind takDet er madlog.dk der har hjulpet mig, jeg er meget glad for det og syntes det er fedt at skulle stå til regnskab over for mig selv hver aften. Jeg spiser max 800 kcal om dagen og har det skønt med det. Håber på en sommer hvor jeg ikke skal svede helt vildt fordi jeg ikke er pæn i sommertøj. Håber på at kunne hoppe i en nederdel eller et par shorts og stadig se ok ud
Tusind takDet er madlog.dk der har hjulpet mig, jeg er meget glad for det og syntes det er fedt at skulle stå til regnskab over for mig selv hver aften. Jeg spiser max 800 kcal om dagen og har det skønt med det. Håber på en sommer hvor jeg ikke skal svede helt vildt fordi jeg ikke er pæn i sommertøj. Håber på at kunne hoppe i en nederdel eller et par shorts og stadig se ok ud
Super flot med vægttabet, men 800 kcal som max er det ikke meget lidt?? Er det i samråd med læge eller diætist?? Spørger bare fordi jeg tidl. har været tilknyttet diætist der anbefalede en 1500 kcal diæt og ikke mindre
hvad har du gjort , så lær mig det
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128