Baby på vej

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. december 2010

CA

piadas skriver:

JUHUUUUU! Endelig sker der noget - det kunne heller ikke passe andet, men jeg vil da sige lige som Diana - sikke en måde at komme i gang på! Godt du er i gode hænder nu.

Jeg sender masser af vestøv afsted

Nøj, hvor jeg glæder mig til update, FB, billeder - you name it!

Jeg drømte faktisk i nat, at det vrimlede med opdateringer på fødsler herinde. Carina87 og Diana var gået i fødsel og kronprinsesse Mary fødte tvillingedrenge, så der var gang i den!

Ha ha haaaa! Jeg har desværre ikke født endnu. Havde sådan nogle underlige smerter i går. Sådan nogle krampe lign. plukve/mens. smeter der kom og gik. Men slet ikke noget regelmæssigt eller noget og det blev heller ikke til mere. Er det egentlig ikke dumt at føle man går over tid når der er over 14 dage til man har termin Måske, men jeg glæder mig. Og glæder mig da helt vildt til at høre om den her fødsel!! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. december 2010

Riksen

Sikken en nyhed at vende tilbage fra juleferie til! Ih, hvor er det spændende!

Hepper alt hvad jeg kan

Knus fra Rikke

Anmeld

30. december 2010

piadas

Riksen skriver:

Sikken en nyhed at vende tilbage fra juleferie til! Ih, hvor er det spændende!

Hepper alt hvad jeg kan

Knus fra Rikke

Jeg skulle lige til at efterlyse dig! Jeg kunne se, at du ikke har været online siden d. 21. og nu har jeg nemlig langt om længe fundet de der bier og fisk min farmor har lavet af perler. De blev hængt op i går - og det er sååå fint! Jeg bliver glad hver gang, jeg går forbi dem eller lige kigger på dem! Det er vist ved at være længe siden, jeg lovede dig et billede!

Så nu går jeg snart i gang med tremmesengen, og når det hele er i orden, smider jeg lige et par billeder herind!

Anmeld

30. december 2010

Riksen

piadas skriver:

Jeg skulle lige til at efterlyse dig! Jeg kunne se, at du ikke har været online siden d. 21. og nu har jeg nemlig langt om længe fundet de der bier og fisk min farmor har lavet af perler. De blev hængt op i går - og det er sååå fint! Jeg bliver glad hver gang, jeg går forbi dem eller lige kigger på dem! Det er vist ved at være længe siden, jeg lovede dig et billede!

Så nu går jeg snart i gang med tremmesengen, og når det hele er i orden, smider jeg lige et par billeder herind!

Ja, det er ved at være længe siden, men har haft en mindre skrivekrise i forhold til specialet, så min mor beordrede mig på juleferie (og så må man jo gøre, som mor siger), og så har vi fejret jul i Jylland, siddet i en fire timer lang kø over Fyn, haft rygende travlt med børneværelset (som snart er færdigt) og været i Ikea og købe babyudstyr, så nu er vi efterhånden ved at være helt klar. Det var en længere smøre, men det er altså derfor jeg ikke har været online.

Ih, det lyder godt med billeder af uroen... glæder mig til at se den, den er garanteret rigtig fin. Og jeg glæder mig selvfølgelig også til at se resten, når det er færdigt. Jeg lægger også snart billeder ind.

Anmeld

30. december 2010

Lene76

Yes så er vi igang her i gr  håber alt kommer til at gå godt, tros blødningen.

Glæder mig til at høre om det hele og se billeder af den bette

Anmeld

30. december 2010

Diana...

Er der nogen der har hendes nr så vi får besked når hun har født? Hvor er det altså spændene wehuu. 

he he Pia sikke en travl nat he he. 

Anmeld

30. december 2010

piadas

Diana... skriver:

Er der nogen der har hendes nr så vi får besked når hun har født? Hvor er det altså spændene wehuu. 

he he Pia sikke en travl nat he he. 

Hehe, ja jeg er egentlig også træt, for der gik næsten to timer, før jeg faldt i søvn igen!

Hun er ikke med på SMS-listen, så jeg har ikke hendes nr. Men hun har jo skrevet fra en iphone, så mon ikke hun selv skriver herinde, når bebsen er ude!

Anmeld

30. december 2010

Diana...

piadas skriver:

Hehe, ja jeg er egentlig også træt, for der gik næsten to timer, før jeg faldt i søvn igen!

Hun er ikke med på SMS-listen, så jeg har ikke hendes nr. Men hun har jo skrevet fra en iphone, så mon ikke hun selv skriver herinde, når bebsen er ude!

Ha ha ja det kan jeg da godt forstå du er efter alle de fødsler du har været til 

Nåå ja det gjorde hun jo også, uhh hvor er det spændende altså. 

Knus Diana

Anmeld

30. december 2010

Sofia

Yaiks hvor er det SPÆNDENDE!!!!!

for en god fødsel og GLÆDER mig til update!!!!!!!!!!!

Anmeld

30. december 2010

DK

Ihhh altså hvor spændende!!!!

Hep hep hep!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.