piadas skriver:
Jeg skulle lige til at efterlyse dig! Jeg kunne se, at du ikke har været online siden d. 21. og nu har jeg nemlig langt om længe fundet de der bier og fisk min farmor har lavet af perler. De blev hængt op i går - og det er sååå fint
! Jeg bliver glad hver gang, jeg går forbi dem eller lige kigger på dem! Det er vist ved at være længe siden, jeg lovede dig et billede!
Så nu går jeg snart i gang med tremmesengen, og når det hele er i orden, smider jeg lige et par billeder herind!
Ja, det er ved at være længe siden, men har haft en mindre skrivekrise i forhold til specialet, så min mor beordrede mig på juleferie (og så må man jo gøre, som mor siger
), og så har vi fejret jul i Jylland, siddet i en fire timer lang kø over Fyn, haft rygende travlt med børneværelset (som snart er færdigt) og været i Ikea og købe babyudstyr, så nu er vi efterhånden ved at være helt klar. Det var en længere smøre, men det er altså derfor jeg ikke har været online.
Ih, det lyder godt med billeder af uroen... glæder mig til at se den, den er garanteret rigtig fin. Og jeg glæder mig selvfølgelig også til at se resten, når det er færdigt. Jeg lægger også snart billeder ind.

Anmeld