Baby på vej

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.942 visninger
34 svar
0 synes godt om
30. december 2010

blomst84

Meget hurtig Update... Kl 24 fik jeg voldsom blødning, blev hentet af ambulancen og kørt med udrykning til Hvidovre.. Mit vand er gået og er 2 cm åben, veerne tager til men er til at holde ud... Jeg skal blive her pga jeg stadig bløder., lillepigen har det godt de siger min fødsel er i gang... så hep på mig.. Knus sabrina 38+0 meget forvirret og online fra iPhone

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. december 2010

Kit

Hep hep hep.

Hunden har taget det på sig, at forberede mig på nætter med baby, så jeg er tidligt oppe i dag.

God fødsel

Kit, 35+4

Anmeld

30. december 2010

Diana...

Jaaa juhuu en baby på vej 

HEP HEP HEP. Men sikke da en forskrækket måde at komme i gang på. Hvad skyldes blødningen? 

Glæder mig til at se billeder og læse om forløbet.

En masse ve-støv sendes afsted til dig. 

Held og lykke med det. 

Knus Diana

Anmeld

30. december 2010

CamiRon

Åhh super spændende. Glæder mig til update! Fortsat god fødsel!

Anmeld

30. december 2010

Marco2

Neiii hvor spændende. Håber alt er som det skal være på trods af blødningen.

Glæder mig til update

AG

Anmeld

30. december 2010

piadas

JUHUUUUU! Endelig sker der noget - det kunne heller ikke passe andet, men jeg vil da sige lige som Diana - sikke en måde at komme i gang på! Godt du er i gode hænder nu.

Jeg sender masser af vestøv afsted

Nøj, hvor jeg glæder mig til update, FB, billeder - you name it!

Jeg drømte faktisk i nat, at det vrimlede med opdateringer på fødsler herinde. Carina87 og Diana var gået i fødsel og kronprinsesse Mary fødte tvillingedrenge, så der var gang i den!

Anmeld

30. december 2010

Mettemus

WEHUUUE!!

Hvor er det fedt! Eller - selvfølgelig ikke med blødning, men med baby!
Hepper alt hvad jeg kan her fra Århus og håber du får en god oplevelse med fødslen.

Og hvad var det så for noget pjat med at der ikke skete noget?

KNUS!

Anmeld

30. december 2010

Mettemus

piadas skriver:

JUHUUUUU! Endelig sker der noget - det kunne heller ikke passe andet, men jeg vil da sige lige som Diana - sikke en måde at komme i gang på! Godt du er i gode hænder nu.

Jeg sender masser af vestøv afsted

Nøj, hvor jeg glæder mig til update, FB, billeder - you name it!

Jeg drømte faktisk i nat, at det vrimlede med opdateringer på fødsler herinde. Carina87 og Diana var gået i fødsel og kronprinsesse Mary fødte tvillingedrenge, så der var gang i den!

Puha, du har da haft travlt i nat med alle de fødsler

Anmeld

30. december 2010

piadas

Mettemus skriver:

Puha, du har da haft travlt i nat med alle de fødsler

Ja, ik'?!

Jeg vågnede også kl. 4.30 og kunne ikke sove mere - jeg var lige ved at stå op og tænde computeren for at se, om der var nogen, der var ved at føde! Spooky egentlig for jeg kan se, at Sabrina har skrevet herinde kl. 4.00!

Anmeld

30. december 2010

CA

Juhuuu!  Ønsker dig en god fødsel og glæder mig SÅ meget til at høre om det og se billeder! Hep hep!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.