Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hep hep hep.
Hunden har taget det på sig, at forberede mig på nætter med baby, så jeg er tidligt oppe i dag.
God fødsel
Kit, 35+4
Jaaa juhuu en baby på vej
HEP HEP HEP. Men sikke da en forskrækket måde at komme i gang på. Hvad skyldes blødningen?
Glæder mig til at se billeder og læse om forløbet.
En masse ve-støv sendes afsted til dig.
Held og lykke med det.
Knus Diana
Åhh super spændende. Glæder mig til update! Fortsat god fødsel!
Neiii hvor spændende. Håber alt er som det skal være på trods af blødningen.
Glæder mig til update
AG
JUHUUUUU! Endelig sker der noget - det kunne heller ikke passe andet, men jeg vil da sige lige som Diana - sikke en måde at komme i gang på! Godt du er i gode hænder nu.
Jeg sender masser af vestøv afsted
Nøj, hvor jeg glæder mig til update, FB, billeder - you name it!
Jeg drømte faktisk i nat, at det vrimlede med opdateringer på fødsler herinde. Carina87 og Diana var gået i fødsel og kronprinsesse Mary fødte tvillingedrenge, så der var gang i den!
WEHUUUE!!
Hvor er det fedt! Eller - selvfølgelig ikke med blødning, men med baby!Hepper alt hvad jeg kan her fra Århus og håber du får en god oplevelse med fødslen.
Og hvad var det så for noget pjat med at der ikke skete noget?
KNUS!
piadas skriver: JUHUUUUU! Endelig sker der noget - det kunne heller ikke passe andet, men jeg vil da sige lige som Diana - sikke en måde at komme i gang på! Godt du er i gode hænder nu. Jeg sender masser af vestøv afsted Nøj, hvor jeg glæder mig til update, FB, billeder - you name it! Jeg drømte faktisk i nat, at det vrimlede med opdateringer på fødsler herinde. Carina87 og Diana var gået i fødsel og kronprinsesse Mary fødte tvillingedrenge, så der var gang i den!
Puha, du har da haft travlt i nat med alle de fødsler
Mettemus skriver: Puha, du har da haft travlt i nat med alle de fødsler
Ja, ik'?!
Jeg vågnede også kl. 4.30 og kunne ikke sove mere - jeg var lige ved at stå op og tænde computeren for at se, om der var nogen, der var ved at føde! Spooky egentlig for jeg kan se, at Sabrina har skrevet herinde kl. 4.00!
Juhuuu! Ønsker dig en god fødsel og glæder mig SÅ meget til at høre om det og se billeder! Hep hep!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128