Film - Buried

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. december 2010

Zafir

Ox. skriver:

Ja det er lidt hip som hap med de anmeldelser  - den har 7,5 udaf 10 på IMDB, og det kan jeg sagtens følge dem i, synes den er helt genial!

Men så lyt til en gammel filmanmelder: BRILLIANT

IMDB er jo også noget andet Det er jo 'rigtige mennesker' der anmelder hehe... og ikke sådan nogen fine anmeldere...  Så er det tit noget helt andet ...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. december 2010

Ox.

Zafir skriver:

IMDB er jo også noget andet Det er jo 'rigtige mennesker' der anmelder hehe... og ikke sådan nogen fine anmeldere...  Så er det tit noget helt andet ...

Så absolut

Men det er så også en af de film, enten elsker man den, eller så synes man det er det mest platte man i sit liv har set, det er lidt det samme som jeg siger til mine kunder med vin "Jeg kan sagtens stå og sige til dig, at den her vin er fantastisk, MEN vi har ikke alle ens smag, så det kan være det slet ikke er dig" ...

Og så må man jo så bare spore sig ind på hvad de gerne vil have ...

Anmeld

30. december 2010

Zafir

Ox. skriver:

Så absolut

Men det er så også en af de film, enten elsker man den, eller så synes man det er det mest platte man i sit liv har set, det er lidt det samme som jeg siger til mine kunder med vin "Jeg kan sagtens stå og sige til dig, at den her vin er fantastisk, MEN vi har ikke alle ens smag, så det kan være det slet ikke er dig" ...

Og så må man jo så bare spore sig ind på hvad de gerne vil have ...

Helt sikkert

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.