Film - Buried

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.708 visninger
12 svar
0 synes godt om
30. december 2010

Ox.

Jeg er lige blevet færdig med at se filmen Buried med Ryan Reynolds, og jeg har aldrig - ALDRIG - haft så træls og ked følelse i kroppen efter at have set en film!

Den er SÅ suveræn, men hold da kæft hvor jeg stortudede!

En film hvor der stort set kun er 1 scene hele vejen igennem, som kan være så fængende, må så absolut få topkarakter, men den er ikke for sarte sjæle!

http://www.youtube.com/watch?v=zCce1JvD2vk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. december 2010

FamilienSørensen

Ox. skriver:

Jeg er lige blevet færdig med at se filmen Buried med Ryan Reynolds, og jeg har aldrig - ALDRIG - haft så træls og ked følelse i kroppen efter at have set en film!

Den er SÅ suveræn, men hold da kæft hvor jeg stortudede!

En film hvor der stort set kun er 1 scene hele vejen igennem, som kan være så fængende, må så absolut få topkarakter, men den er ikke for sarte sjæle!

http://www.youtube.com/watch?v=zCce1JvD2vk

Det er en genial ide til en film, men jeg tør ikke se den.

Har selv en angst for at blive begravet levende, ej puha bare at tænke på det giver mig kuldegysninger

Så du den alene eller hvordan

Anmeld

30. december 2010

heaven

UUUUHA - det er bare mit støreste mareridt, det der...... vammelt, prøv lige at forestille at ligge der og ikke kunne gøre noget - frygteligt....

Jannie  - der garanteret ender med at se den alligevel

Anmeld

30. december 2010

Ox.

Jacob&Kusuma skriver:

Det er en genial ide til en film, men jeg tør ikke se den.

Har selv en angst for at blive begravet levende, ej puha bare at tænke på det giver mig kuldegysninger

Så du den alene eller hvordan

Nej min syge mand sad ved siden af, men hvade set den før, og han havde ellers advaret mig inden, men næh nej, ville da se den alligevel, pyha!

Er godt træt af at prinsessen er på ferie ved farmor og farfar, ellers havde jeg dælme trængt til en krammer eller to fra hende! hehe

Anmeld

30. december 2010

Ox.

heaven skriver:

UUUUHA - det er bare mit støreste mareridt, det der...... vammelt, prøv lige at forestille at ligge der og ikke kunne gøre noget - frygteligt....

Jannie  - der garanteret ender med at se den alligevel

Den er så skræmmende, men samtidigt fantastisk, har virkelig aldrig haft så tvetydig en følelse indeni, efter at have set en film! Pyyha ...

Anmeld

30. december 2010

FamilienSørensen

Ox. skriver:

Nej min syge mand sad ved siden af, men hvade set den før, og han havde ellers advaret mig inden, men næh nej, ville da se den alligevel, pyha!

Er godt træt af at prinsessen er på ferie ved farmor og farfar, ellers havde jeg dælme trængt til en krammer eller to fra hende! hehe

Åh for søren da! Kunne godt forestille at man nogle gange trænger til lidt kæreste tid med manden, men så når ens barn er afsted og bliver passet, og man ved at de er i sikre hænder. Men så er lejligheden alligevel for stille og man savner lige pludselig ens barn og er på tippet efter at hente det.

Det var godt du havde en med dig, sådan nogle film kan få en til at tænke meget over tingene

Anmeld

30. december 2010

Zafir

Ai hvor sjovt. Den har fået RÆDSOMME anmeldelser... De siger at den slet ikke lever op til det potieltiale historien kunne have fået...

Men dejligt at det er en god film.

Tror nu jeg ville få klaus af at se den, så jeg må hellere springe over

Anmeld

30. december 2010

Musen85

Eii... puha.. Der bliver jeg bare den største kylling Min største frygt er simpelthen at blive begravet levende..  Ville jo ikk sove i flere dage, hvis jeg så den.. hehe  

Anmeld

30. december 2010

Ox.

Zafir skriver:

Ai hvor sjovt. Den har fået RÆDSOMME anmeldelser... De siger at den slet ikke lever op til det potieltiale historien kunne have fået...

Men dejligt at det er en god film.

Tror nu jeg ville få klaus af at se den, så jeg må hellere springe over

Ja det er lidt hip som hap med de anmeldelser  - den har 7,5 udaf 10 på IMDB, og det kan jeg sagtens følge dem i, synes den er helt genial!

Men så lyt til en gammel filmanmelder: BRILLIANT

Anmeld

30. december 2010

Ox.

Musen85 skriver:

Eii... puha.. Der bliver jeg bare den største kylling Min største frygt er simpelthen at blive begravet levende..  Ville jo ikk sove i flere dage, hvis jeg så den.. hehe  

Hehe - nej det kan godt være forfærdeligt med film indimellem!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.