Først og fremmest stort tillykke med den gode scanning 
Dernæst kan jeg give mit besyv med, fordi jeg også blev tilmeldt ungmor-projekter i Helsingørkommune, men det var jeg rigtig glad for, fordi jeg netop fik flere besøg hos jordemoder og sp. Jeg blev rigtig glad for det, da min sp blev opmærksom på, at jeg ikke havde det godt, da jeg boede hjemme, og hjalp mig med at komme i kontakt med kommunen og flytte hjemmefra. Jeg kunne hele tiden støtte mig op af hende, og fordi hun kendte min mor, kunne hun være den der bakkede mine udsagn op. Det betød at der i ugen op til flytningen stod et værelse parat på en krisecenter, såfremt det skulle blive for hårdt derhjemme. Det var altså en god plan b at have.
Efterfølgende havde jeg en dame til at komme i hjemmet og hjælpe mig igang med at være mor, og som også generelt bare hjalp mig med alt muligt, som jeg ikke havde med hjemmefra. Igen, stor opbakning og virkelig fedt.
Der hvor jeg godt kan stejle med dit eksempel er, hvordan de på sygehuset har formuleret dette møde med lægen. Var det et valg eller var det tvang? Ganske rigtigt er det jo noget de tilbyder dig, men der er mange måder at formulere et tilbud på, og det kan måske have lydt som om I ikke havde noget valg. Så kan jeg godt forstå at du blev vred.
Men jeg er glad for at se, at du tager det langt mere positivt til dig og benytter dig af det 
Knus.
Anmeld