Forskelligt legetøj, bla. gåvogn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
30. december 2010

Mullebergen

Tdittmann skriver:

hvad koster billed 10?

Jeg vil gerne have 60 kr for billede 10, så betaler jeg porto 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. december 2010

Oliver,Troia&Wictor

MatildeS skriver:

Undskyld jeg først ser du skriver nu, havde ikke set det 

Det er desværre afsat til anden side.

Hvordan kan det være afsat til anden side når vi havde en aftale på 150 inkl porto?

Anmeld

31. december 2010

Mullebergen

jcmoller skriver:

Hvordan kan det være afsat til anden side når vi havde en aftale på 150 inkl porto?

Der var en anden der skrev på PB inden din besvarelse, desværre...

Der er rigtig mange herinde der ikke svarer når man er kommet med et prisforslag og desværre gik jeg ud fra at det var det samme for dig, beklager.

Anmeld

31. december 2010

Oliver,Troia&Wictor

MatildeS skriver:

Der var en anden der skrev på PB inden din besvarelse, desværre...

Der er rigtig mange herinde der ikke svarer når man er kommet med et prisforslag og desværre gik jeg ud fra at det var det samme for dig, beklager.

fint det er bare ikke den måde jeg sælger på...  men godt nytår har købt et rigtig keyboard nu

Anmeld

31. december 2010

Mullebergen

jcmoller skriver:

fint det er bare ikke den måde jeg sælger på...  men godt nytår har købt et rigtig keyboard nu

Jeg handler normalt heller ikke efter "først til mølle" men da så mange undlader at svare tilbage herinde, må det jo desværre være sådan. Beklager igen at det gik udover dig, jeg ville ikke bevidst være en "dårlig sælger" 

Iøvrigt skal barnet sidde på gulvet foran det da det er meget lavt, så det var vist slet ikke et du søgte alligevel 

Godt nytår til dig også 

Anmeld

31. december 2010

Oliver,Troia&Wictor

MatildeS skriver:

Jeg handler normalt heller ikke efter "først til mølle" men da så mange undlader at svare tilbage herinde, må det jo desværre være sådan. Beklager igen at det gik udover dig, jeg ville ikke bevidst være en "dårlig sælger" 

Iøvrigt skal barnet sidde på gulvet foran det da det er meget lavt, så det var vist slet ikke et du søgte alligevel 

Godt nytår til dig også 

nej det er helt ok

Anmeld

31. december 2010

bullerbassen

MatildeS skriver:

Godt nytår til dig også 

Oplever det desværre også rigtig mange gange - og så går det ud over nogle andre istedet ..

Det mindste man kan gøre når man spørg efter en pris er vel at vende tilbage om det har interesse

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.