Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
hvad skal du have for den lille vogn med klodser??
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
MatildeS skriver: Jeg vil gerne have 175 inkl. for den
Jeg vil gerne have 175 inkl. for den
solgt.... skriver lige en pb..!!!
PernilleB skriver: og billede 4-5???
og billede 4-5???
Der er en anden der har skrevet på keyboardet men hvis hun ikke er interesseret kan vi sige 250 kr for begge ting?
MatildeS skriver: Vi kan mødes på midten og sige 175 inkl Det er helt som nyt
Vi kan mødes på midten og sige 175 inkl Det er helt som nyt
Øv bøv har kun 150kr på den konto tilbage... da det er til dagplejebørnene
B&J skriver: hvad skal du have for den lille vogn med klodser??
Hvor bor du? Tror nemlig desværre den er lidt for dyr at sende
twinboys skriver: Øv bøv har kun 150kr på den konto tilbage... da det er til dagplejebørnene
Så pyt da, det går jo til en god "sag" -Send mig en PB med din adresse så får du mine kontooplysninger
MatildeS skriver: Hvor bor du? Tror nemlig desværre den er lidt for dyr at sende
¨åhh øv øv bor i nordjylland
MatildeS skriver: Der er en anden der har skrevet på keyboardet men hvis hun ikke er interesseret kan vi sige 250 kr for begge ting?
hmm. nøjes emd nr 1... ikke fordi jeg ik vil have den, men min mand sys kun vi skal have den ene... typisk... hehe... men nr et vil jeg meget gerne have...!!
B&J skriver: ¨åhh øv øv bor i nordjylland
Hmm, jeg vil gerne undersøge hvad den koster at sende med GLS? Hvis det kan gøres for 49 kr, som jeg måske godt tror det kan, kan du få den for 100 inkl.?
MatildeS skriver: Hmm, jeg vil gerne undersøge hvad den koster at sende med GLS? Hvis det kan gøres for 49 kr, som jeg måske godt tror det kan, kan du få den for 100 inkl.?
100kr for det hele + porto???
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128