Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
twinboys skriver:Hej det bliver spændende at åbne pakker imorgen...Og se hvad jeg har til jer...Får flere voksne sæt hjem... men kun rød og i den grønne...Den voksne kan man få 1 babysæt og 1 junior sæt ud af, hvis man kan sy...Majbritt(H)
twinboys skriver:Hej piger imorgen pakker jeg de pakker op, hvor pengene ikke er gået ind på min konto og sælger det til jer...Skriv herinde hvad i ønsker både antal str. og farve...Majbritt(H)
PiaR skriver:twinboys skriver:Hej det bliver spændende at åbne pakker imorgen...Og se hvad jeg har til jer...Får flere voksne sæt hjem... men kun rød og i den grønne...Den voksne kan man få 1 babysæt og 1 junior sæt ud af, hvis man kan sy...Majbritt(H)ja bare man ku sy... Men det kan jeg altså godt nok ikke - desværre... ja det er spændende hvad der er i gemmerne i morgen... men vi er mange der har ønsker kan jeg se, så hvordan klare du lige den ?Knus Pia.
ungmor2008 skriver:twinboys skriver:Hej piger imorgen pakker jeg de pakker op, hvor pengene ikke er gået ind på min konto og sælger det til jer...Skriv herinde hvad i ønsker både antal str. og farve...Majbritt(H)heyhvis du har et baby sæt i drenge farver vil jeg gerne købe dethilsen ungmor2008/sandra
Beck skriver:Hvis du har flere tilbage, så 2 grønne voksen...Det røde er bare så fint på min seng - TAK :):DKnus Beck(H)
twinboys skriver:Beck skriver:Hvis du har flere tilbage, så 2 grønne voksen...Det røde er bare så fint på min seng - TAK :):DKnus Beck(H)Hej det er skrevet op....Og godt at du er glad for de røde... Æbleprint er også bare fedt...Majbritt(H)
Beck skriver:twinboys skriver:Beck skriver:Hvis du har flere tilbage, så 2 grønne voksen...Det røde er bare så fint på min seng - TAK :):DKnus Beck(H)Hej det er skrevet op....Og godt at du er glad for de røde... Æbleprint er også bare fedt...Majbritt(H)Super :P Tak (H)Ja det er nemlig rigtig fedt...Fortsat god aftenKnus Beck(H)
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128