Wee så fik vi købt en vogn!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. december 2010

Karina84

AnneBJ skriver:

Hvilket mønster har I købt? Vi har købt den sorte, med det der "hestesko"agtige mønster...

Hmm kan ikke lige huske mønstret på den, det var i sådan helt mørkelilla/bordeux farve og så med lidt mønster tror jeg, lidt som på billedet, bare ikke helt så markant i farve forskellen.

Det var 2010 modellen og den eneste forskel der var på den og så 2011 var at den farve ville udgå og derfor var den så også på tilbud  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. december 2010

CA

AnneBJ skriver:

Ih hvor fedt! Vi har også købt en Emmaljunga idag - dog er jeg lidt usikker på helt præcist hvilken Haha, jeg roder rundt i de navne, men det gamle stel med lufthjul og en helt alm. barnevognskasse med 97 cm liggemål!

Vi får heller ikke vores hjem før den lille er født - og det er da lige ved jeg savner vognen lidt; ville da gerne lige have aet den lidt inden jeg skal i seng nu her

He he heee!  Dine kommentarer er altså ret så sjove på den ærlige måde. Det lyder så dumt at ae sin barnevogn, men helt ærligt, hvem af os har ikke lyst til det? Og hvor mange undskyldninger har jeg ikke lige for at skulle ned på babyværelset og ae, kigge, åbne og rette Man blir fjollet af at blive mor tror jeg.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.