Wee så fik vi købt en vogn!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

773 visninger
11 svar
0 synes godt om
29. december 2010

Karina84

Med hjælp fra vores forældre fik vi i dag købt barnevogn til bettemanden og hold op hvor er jeg bare glad!!

Ingen af os havde nogen som helst ide om hvilket en det skulle være og hvad den skulle kunne og alt det der fancy noget... Men vi blev da lidt klogere og kunne godt sagtens se forskel i kvalli osv. Så det blev til en Emmaljunga Big star Supreme 2010 modellen!  Vi var begge to totalt solgt da vi så den og sammenlignede den med de andre.

Pga. både mine og min kærestes forældres overtro, må vi dog vente med at få den herhjem til den bette kommer, ih!

Puha synes ikke der er lang tid til nu, og vi mangler stadig at få købt en masse - meeeen mon ik vi når det, gider ikke stresse - kun glæde mig til vores lille trold kommer ud til os

Nå, lige lidt tanker og et glædes udbrud fra en totalt hormonforstyrret Karina der er ved at gå i panik over at hun allerede er i uge 31!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. december 2010

PeruBaby

Hvor er det skønt at I er ved at få styr på nogle af de helt store ting - så begynder man at føle at der rent faktisk kommer en bebs ud af alt det her gravid-halløj.

Anmeld

29. december 2010

AnneBJ

Ih hvor fedt! Vi har også købt en Emmaljunga idag - dog er jeg lidt usikker på helt præcist hvilken Haha, jeg roder rundt i de navne, men det gamle stel med lufthjul og en helt alm. barnevognskasse med 97 cm liggemål!

Vi får heller ikke vores hjem før den lille er født - og det er da lige ved jeg savner vognen lidt; ville da gerne lige have aet den lidt inden jeg skal i seng nu her

Anmeld

29. december 2010

Mettemus

Dejligt med vogn i hus og med gavmilde forældre

Vi har lige fået vores hjem. Mine forældre, som ellers er ganske rationelle og ikke tror på noget som helst, har også valgt at være super overtroiske når det kommer til barnevognen. Den har derfor boet i kasser hos dem siden jeg var i 16. uge. Nu er den så endelig samlet og klar til brug - skønt!

Må vi ikke se et billede???

Anmeld

29. december 2010

Karina84

PeruBaby skriver:

Hvor er det skønt at I er ved at få styr på nogle af de helt store ting - så begynder man at føle at der rent faktisk kommer en bebs ud af alt det her gravid-halløj.

Ja det er nemlig det man gør  Det tager lidt fokus væk fra alle de knap så sjove ting, som jo efterhånden presser sig på i takt med at maven og bassen vokser...

Går med så mange tanker om det der skal ske her inden for de næste par måneder at jeg kunne skrive en hel bog tror jeg  Og glæden ved at få baby ting ind i lejligheden er bare en lille og fantastisk del af det, var ikke klar over man kunne blive så glad bare ved at købe en barnevogn

Anmeld

29. december 2010

Karina84

AnneBJ skriver:

Ih hvor fedt! Vi har også købt en Emmaljunga idag - dog er jeg lidt usikker på helt præcist hvilken Haha, jeg roder rundt i de navne, men det gamle stel med lufthjul og en helt alm. barnevognskasse med 97 cm liggemål!

Vi får heller ikke vores hjem før den lille er født - og det er da lige ved jeg savner vognen lidt; ville da gerne lige have aet den lidt inden jeg skal i seng nu her

Haha ja nemlig, kunne da godt lige ha kigget lidt mere på den, der går jo alligevel lidt tid før vi ses igen

Det kunne godt lyde som den samme

Anmeld

29. december 2010

Karina84

Mettemus skriver:

Dejligt med vogn i hus og med gavmilde forældre

Vi har lige fået vores hjem. Mine forældre, som ellers er ganske rationelle og ikke tror på noget som helst, har også valgt at være super overtroiske når det kommer til barnevognen. Den har derfor boet i kasser hos dem siden jeg var i 16. uge. Nu er den så endelig samlet og klar til brug - skønt!

Må vi ikke se et billede???

Ja damen i babysam sagde også at det slet ikke var unormalt at de opbevarede den for deres kunder, eller at de kom hjem hos forældrene og stod...

Og jah, vi har nogle fantastiske forældre

Hmm syns ikke lige jeg kan finde den i den farve som vi købte den i, men ellers skulle det vist være den her

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

29. december 2010

Mettemus

Karina84 skriver:

Ja damen i babysam sagde også at det slet ikke var unormalt at de opbevarede den for deres kunder, eller at de kom hjem hos forældrene og stod...

Og jah, vi har nogle fantastiske forældre

Hmm syns ikke lige jeg kan finde den i den farve som vi købte den i, men ellers skulle det vist være den her

Ih den er også flot!!

Håber sneen snart smelter så du kan komme ud og lufte den rigtig meget!

Anmeld

29. december 2010

Karina84

Mettemus skriver:

Ih den er også flot!!

Håber sneen snart smelter så du kan komme ud og lufte den rigtig meget!

Tak det synes vi også, og så er den bare så lækker at køre med - tror vi

Jah det håber jeg også - hvis jeg da så måtte få den hjem for de gamle hønisser

Er jo så heller ikke helt så langt henne som dig, så måske vores forældre også gir sig når jeg når til uge 28-29 som dine

Anmeld

29. december 2010

AnneBJ

Karina84 skriver:

Tak det synes vi også, og så er den bare så lækker at køre med - tror vi

Jah det håber jeg også - hvis jeg da så måtte få den hjem for de gamle hønisser

Er jo så heller ikke helt så langt henne som dig, så måske vores forældre også gir sig når jeg når til uge 28-29 som dine

Hvilket mønster har I købt? Vi har købt den sorte, med det der "hestesko"agtige mønster...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.