Så er det tid til opdatering og billeder:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. december 2010

Sofia

Hvor er det flot, er især helt vild med den lyseblå kommode!!!! Den er da et fund, har du selv sat den i stand??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. december 2010

CA

Sofia skriver:

Hvor er det flot, er især helt vild med den lyseblå kommode!!!! Den er da et fund, har du selv sat den i stand??

Ja jeg købte den på dba og malede den med en farveprøve fra bilka(40kr. du) så malingen holder nok ikke for altid. Knopperne købte jeg i en lille hyggelig biks et sted... 

Anmeld

30. december 2010

Sofia

Carina87 skriver:

Ja jeg købte den på dba og malede den med en farveprøve fra bilka(40kr. du) så malingen holder nok ikke for altid. Knopperne købte jeg i en lille hyggelig biks et sted... 

Gid jeg også lige kunne spotte sådan en fin kommode på dba..

Anmeld

30. december 2010

CA

Sofia skriver:

Gid jeg også lige kunne spotte sådan en fin kommode på dba..

Det kan du da også. Det er bare at se dem igennem og så vælge en Den var altså ikke specielt fin uden maling... 

Anmeld

30. december 2010

DK

Hej Carina!

Hvor ser det hele bare fint og hyggeligt ud!! Så er i også bare klar til Baby hjemme hos jer!! De små ugler er bare suuuper fine!

Hvor er det bare spændende! 1,5 dag mere, så er det vores kvartal!!

Weee....

Anmeld

31. december 2010

CA

DK skriver:

Hej Carina!

Hvor ser det hele bare fint og hyggeligt ud!! Så er i også bare klar til Baby hjemme hos jer!! De små ugler er bare suuuper fine!

Hvor er det bare spændende! 1,5 dag mere, så er det vores kvartal!!

Weee....

Tak for det Ja her er vi mere end klar! Hver gang jeg vågner om natten håber jeg at det er fordi eg har veer Men neeej... 

Godt nytår

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.