Så er det tid til opdatering og billeder:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

983 visninger
15 svar
0 synes godt om
29. december 2010

CA

Jeg var til JM i går og Martin var med. Det varhyggeligt at han lige fik hørt hjertelyd osv.

BT: 129/75

Urin: Blank

Ødam: Ja

symfysemål: 35

Hovedet står meget dybt og fast

Fosterskøn: 3200g

Vægt: +20kg

Så alt er som det skal være

Ellers går det godt. Jeg glæder mig meget til at føde. Er san rigtig rigtig utålmodig og blir det mere og mere for hver dag der går!Jeg er rigtig træt af bækkenløsning! Har lyst til at komme ud og gå lange ture, men jeg kan ikke... Og jeg vil gerne tabe mig snart og føle mig pæn igen. D 20kg. sidder ikke ligefrem flot

Det hele er ved at være klart herhjemme. Jeg kan faktisk ikke komme i tanke om at vi mangler noget. Vi købte en brugt leandervugge i går, og den er vasket og hængt op ved siden af min seng og der er sat krog i stuen og i køkkenet. Værelset er klar som I kan se på billederne. Der mangler bare lige et par malerier som min nevø på 2 har lovet at lave til moster mandarinas babys seng

I julegave gav min søde baby mig tre strækmærker Martins onkel kalder dem for smilerynker, og det udtryk kan jeg virkelig godt li

Jeg havde jo planlagt at føde d. 28. men det gik ikke. I stedet sov Martins farmor stille ind efter svær sygdom den dag. Jeg er glad for at hun fik fred - selvom jeg havde håbet hun nåede at se krapylet.

I får lige en lille sjov historie med: Martins faster har downs syndrom og vi holdte jul sammen med hende. Hun gik meget op i maven og hvornår den skulle fødes. Men lige pludselig vendte humøret og hun skreg, græd og holdte sig for øjnene mens hun råbte: "Ta på hospitalet! Jeg kan ikke holde ud af se på den store mave! Få den baby ud - NU!" Jeg var flaaad af grin, men måtte gemme mig bag et tæppe så hun ikke så det. Hun faldte hurtigt til ro igen og synes det var okay at babyen først kom ud når den var klar

Lidt opdatering herfra... Håber I klarede den

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. december 2010

AnneBJ

Ej! Hvor er det et fint og hyggeligt værelse!!

Kondolerer med Martins farmor, men lyder som om det var godt hun fik fred!

Ih - smilerynker?! Det vil jeg også kalde dem fra nu af!

Hepper på krapylet snart melder sig - men indtil da, kunne vi vel også godt få et mavebillede?

Anmeld

29. december 2010

blomst84

FLOT og hyggeligt børneværelse rigtig god stil du har... Så mangler du kun babyen og flotte tal ved JM, nu skal vi bare så SNART føde

Anmeld

29. december 2010

CA

AnneBJ skriver:

Ej! Hvor er det et fint og hyggeligt værelse!!

Kondolerer med Martins farmor, men lyder som om det var godt hun fik fred!

Ih - smilerynker?! Det vil jeg også kalde dem fra nu af!

Hepper på krapylet snart melder sig - men indtil da, kunne vi vel også godt få et mavebillede?

Tak. Ja det var godt hun fik fred!

Ja smilerynker er et dejligt utryk!

Mavebilleder må jeg altså sart i gang med. Jeg er bare ikke så glad for billeder af mig selv Jeg tar mig sammen og får oploadet nogle billeder snart.

Anmeld

29. december 2010

CA

blomst84 skriver:

FLOT og hyggeligt børneværelse rigtig god stil du har... Så mangler du kun babyen og flotte tal ved JM, nu skal vi bare så SNART føde

Tak Kom lige til at se at stort set alt er hjemmelavet

Ja vi skal snart føde! Er du klar?

Anmeld

29. december 2010

PeruBaby

Nej, hvor er det bare et fint babyværelse. Du er jo totalt klar Og tillykke med de fine tal du fik hos JM - Det med vægten skal nok komme i orden igen. Det går jeg i hvert fald og bilder mig selv ind hver gang jeg snupper et stykke chocolade, og det har ikke været så få gange her over julen

Anmeld

29. december 2010

AnneBJ

Carina87 skriver:

Tak. Ja det var godt hun fik fred!

Ja smilerynker er et dejligt utryk!

Mavebilleder må jeg altså sart i gang med. Jeg er bare ikke så glad for billeder af mig selv Jeg tar mig sammen og får oploadet nogle billeder snart.

Du kapper bare underkrop og hoved - det har hjulpet for mig, det er nemmere at få dem taget så

Venter i spænding

Anmeld

30. december 2010

piadas

Ih, Carina, hvor er det fint! Nu er I bare klar, så h*n skal da bare komme nu! Jeg sørger for, at mobilos er opladet konstant!

Det var da trods alt godt, at du ikke fødte d. 28., nu når det gik, som det gik med Martins farmor, men det lyder jo til, at det var godt hun fik fred...

Men nu er Blomst84 jo i gang, så du kan jo også lige så godt gå i fødsel - det ser jo ud til, at baby er klar til at møde verden!

Og iiihh, hvor I altså smitter med jeres billeder - jeg tror altså, jeg går i gang med at samle tremmesengen i dag. Jeg kan altså snart ikke vente længere, når jeg ser jeres fine billeder! I går var det DK og idag dig!

Anmeld

30. december 2010

CA

PeruBaby skriver:

Nej, hvor er det bare et fint babyværelse. Du er jo totalt klar Og tillykke med de fine tal du fik hos JM - Det med vægten skal nok komme i orden igen. Det går jeg i hvert fald og bilder mig selv ind hver gang jeg snupper et stykke chocolade, og det har ikke været så få gange her over julen

Et stykke chokolade? Jeg nøjes aldrig med et Og måske vi har noget af forklaringen der... Eller... det gjorde jeg heller ikke før, men der havde jeg ikke bækkenløsning, så det var lidt nemmere at ryste det af sig igen... Jeg regner med at være viljestærk og have en sød baby der vil lade mor komme i fitness og bliver lige så lækker som hun er fed nu 

Anmeld

30. december 2010

CA

piadas skriver:

Ih, Carina, hvor er det fint! Nu er I bare klar, så h*n skal da bare komme nu! Jeg sørger for, at mobilos er opladet konstant!

Det var da trods alt godt, at du ikke fødte d. 28., nu når det gik, som det gik med Martins farmor, men det lyder jo til, at det var godt hun fik fred...

Men nu er Blomst84 jo i gang, så du kan jo også lige så godt gå i fødsel - det ser jo ud til, at baby er klar til at møde verden!

Og iiihh, hvor I altså smitter med jeres billeder - jeg tror altså, jeg går i gang med at samle tremmesengen i dag. Jeg kan altså snart ikke vente længere, når jeg ser jeres fine billeder! I går var det DK og idag dig!

Jaaaa en fødsel i gang! Det er så spændende! Lige først da jeg læste det, troede jeg det var en af dine tossede "er der ikke snart nogen der føder" kommentarer, men det ER jo rigtigt 

Jeg synes da helt bestemt du skal i gang med at samle seng. Det ER så hyggeligt! Jeg blir helt glad af at se ned på værelset. Og så er det hyggeligt med alle de ting jeg selv, min søster og mor har fået produceret til det lile nus 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.