Jeg var til JM i går og Martin var med. Det varhyggeligt at han lige fik hørt hjertelyd osv.
BT: 129/75
Urin: Blank
Ødam: Ja
symfysemål: 35
Hovedet står meget dybt og fast
Fosterskøn: 3200g
Vægt: +20kg 
Så alt er som det skal være
Ellers går det godt. Jeg glæder mig meget til at føde. Er san rigtig rigtig utålmodig og blir det mere og mere for hver dag der går!Jeg er rigtig træt af bækkenløsning! Har lyst til at komme ud og gå lange ture, men jeg kan ikke... Og jeg vil gerne tabe mig snart og føle mig pæn igen. D 20kg. sidder ikke ligefrem flot
Det hele er ved at være klart herhjemme. Jeg kan faktisk ikke komme i tanke om at vi mangler noget. Vi købte en brugt leandervugge i går, og den er vasket og hængt op ved siden af min seng og der er sat krog i stuen og i køkkenet. Værelset er klar som I kan se på billederne. Der mangler bare lige et par malerier som min nevø på 2 har lovet at lave til moster mandarinas babys seng
I julegave gav min søde baby mig tre strækmærker
Martins onkel kalder dem for smilerynker, og det udtryk kan jeg virkelig godt li
Jeg havde jo planlagt at føde d. 28. men det gik ikke. I stedet sov Martins farmor stille ind efter svær sygdom den dag. Jeg er glad for at hun fik fred - selvom jeg havde håbet hun nåede at se krapylet.
I får lige en lille sjov historie med: Martins faster har downs syndrom og vi holdte jul sammen med hende. Hun gik meget op i maven og hvornår den skulle fødes. Men lige pludselig vendte humøret og hun skreg, græd og holdte sig for øjnene mens hun råbte: "Ta på hospitalet! Jeg kan ikke holde ud af se på den store mave! Få den baby ud - NU!" Jeg var flaaad af grin, men måtte gemme mig bag et tæppe så hun ikke så det. Hun faldte hurtigt til ro igen og synes det var okay at babyen først kom ud når den var klar
Lidt opdatering herfra... Håber I klarede den
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld