Heeej og hvem er I:D...?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. januar 2011

Nynne88

Melder mig også på banen, men er stadig ikke helt klar til at tro på at den lille spire bliver derinde..

Jeg er 22 år og bor i København sammen med min kæreste. Jeg blev gravid i juni men mistede i en MA/SA mellemting da jeg bar 7+6. Stod nu igen med en positiv graviditets test d. 24 dec - sikke en dejlig gave . Nu håber jeg, men tør ikke helt at tro endnu.

Hvis den bliver skal jeg føde på rigshospitalet og det er første barn.

Jeg håber at vi alle forbliver i denne dejlige gruppe og at vi kommer til at kunne følges de næste mange måneder

Godt nytår til jer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. januar 2011

pernille.23

hejsa, venter vores første barn, er 11+5 og skal føde på hillerød, kommer fra birkerød

Anmeld

4. januar 2011

RiUL

Hejsa tøser

Så melder jeg mig også ind her Jeg hedder Rikke og er 24 år, jeg bor på Amager med min dejlige kæreste, men kommer fra Falster.

Vi venter vores første barn  

Anmeld

6. januar 2011

mikala88

Hej allesammenJeg er 22 år og bor i Hvidovre sammen med min kæreste. Jeg har endnu ikke været til lægen, da de først vil se mig i uge 10. Er nu 6+2, så vidt vi har regnet os frem til og jeg skal selvfølgelig føde på Hvidovre hvis alt går som det skal. Det er vores første barn og vi er vildt spændte. Håber på at møde en masse som bor i nærheden så man kan mødes og dele tanker, bekymringer og selvfølgelig glæden

Anmeld

6. januar 2011

Termitbanan

Heeej alle!

Jeg melder mig også - HVIN! Jeg skal til vandrejournalsoprettelse m.v. på mandag d. 10, så jeg ved ikke rigtig endnu præcis hvor langt jeg er henne og hvornår min termin er, men jeg tror at jeg pt. er i 7. uge

Jeg bor i Århus, snart sammen med min søde kæreste, og det er første gang... UH! Jeg er så spændt på det HELE! Jeg er forresten 23 år

Anmeld

6. januar 2011

mbm

Hej Allesammen

dette er vist en god tråd til at melde sig på banen  har i dag været til NF-scanning, så nu tør jeg tro lidt mere på det hele . Er 13 uger henne, har termin 14. juli, og vi glæder os bare helt vildt til at få vores første barn . Bor i Vejle med min kæreste, som er 27, jeg selv er 25 og studerende. Håber på at aflevere mit speciale et par uger før termin, så tror jeg går et rigtig spændende halvt år i møde.

Anmeld

8. januar 2011

MarieLouise

Hej med jer kommende mødre

Jeg er 21, studerende og kommer fra Esbjerg. Jeg er ved at bygge hus med min kæreste på 28. Det vil stå færdigt til maj, så det passer perfekt med den lille. Vi venter vores første barn, og vi glæder os helt vildt meget.

Jeg skal føde på Esbjerg sygehus når vi kommer dertil

Jeg glæder mig til at følges med jer gennem graviditeten

Anmeld

9. januar 2011

Mira0911

Hej med Jer piger... 

Jeg er 26, arbejdsløs, er i aktivering og søger job på livet løs... Kæresten og jeg flyttede i ny lejlighed November sidste år..Dejlig større og masser af plads... 

Vi venter vores barn nr. 2, vi glæder os helt vildt.. Og til at Julie skal være storesøster... 

Jeg skal enten føde på Silkeborg eller viborg, Hvis silkeborg FG bliver nedlagt. 

Anmeld

10. januar 2011

Sitrani

Hej piger.. Er i tvivl om jeg er i den rigtige gruppe her! Jeg har termin d. 2. juli.. Men tror da det er rigtigt nok at jeg skal melde mig her i 3 kvartals-gruppen..

Anyways..

Jeg er 24 år og venter mit første barn sammen med min kæreste på 32 år.. Jeg er 15+2 i dag!

Er færdiguddannet pædagog nu her sidst i januar, så det er dejligt.. Men har desværre ikke fundet job.... og så bor jeg Svendborg!  Men er oprindeligt fra Odense..

Knus Sille

Anmeld

10. januar 2011

sabrina89

Hej alle kommende mødre..

Jeg er 21 år og venter mit første barn med min vidunderlige kæreste

Jeg er 7+2 idag og har termin d. 27.08 og skal føde på Svendborg

sygehus 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.