Heeej og hvem er I:D...?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.032 visninger
25 svar
0 synes godt om
29. december 2010

heisamig

Heej tøser.

Så er det min tur til at melde mig Jubii. Jeg var til første graviditetstjek hos lægen idag - fik lavet vandrejournal og taget blodprøver... Dejligt og spændende... Jeg skal ringe og bestille til til nakkefoldsscanning på Roskilde sygehus imorgen.

Hvor er I fra?

Jeg er fra Tølløse ml. Holbæk og Roskilde og er formentlig (vil vise sig til første scanning) 9+0 idag. I følge min sidste mens burde jeg være 11+0, men lægen troede idag på 9+0

Jeg er 20 år gammel og venter mit første barn - hvor er det fantastisk at vi alle venter sommerbabyer.

Hvad med jer andre

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. december 2010

Happiness

Hej og velkommen til gruppen og stort tillykke 

Jeg er 12+5 idag og skal føde på Hvidovre. Jeg bor på Amager sammen med min kæreste.

Jeg er 27. Vi venter også vores første barn! Så alt er nyt og spændende

Anmeld

29. december 2010

Tropez

Hejsa med dig 

jeg er idag 9+4 dette er vores første barn, så ja alt er mega meget nyt og spændende NF er bestilt og sat til 20 januar.

Og vi bor på fyn, jeg er 29 og kæresten 33 

Anmeld

29. december 2010

quindelist

Halløj og velkommen til.Jeg er også førstegangs gravid, det er endelig lykkedes efter 4 år, vi har fået hjælp i form af insemination.Jeg er løvrigt 35 år, studerende og bor i København sammen med min mand.Jeg er efter egen udregning 5+2 -første lægebesøg er i morgen.Jeg skal når tiden kommer føde på Rigshospitalet, fordi jeg har kronisk sygdom der pr automatik putter mig i "risiko kassen"

Anmeld

29. december 2010

quindelist

Ja ok den dropper mellemrummene når jeg skriver fra min iPhone, -håber i kan læse det alligevel.

Anmeld

30. december 2010

nahoje

Hej med jer. Jeg er 23 og bor i Roskilde med min kæreste. Vi venter vores første baby og er meget spændte. Jeg burde være 6+1 i dag, skal til første lægebesøg på tirsdag.

Nanna

Anmeld

30. december 2010

heisamig

Hyggeligt med en tæt på også. Jeg regner selv med at flytte til Roskilde med min kæreste inden fødslen

Anmeld

31. december 2010

nahoje

Okay, det lyder spændende  Jeg er også glad for at bo i Roskilde, så er der ikke så langt til sygehuset.

Anmeld

1. januar 2011

Wugs

Venter også første barn, er 10 + 2

Er 34 år, bor med min mand i Herlev og er studerende...

Anmeld

1. januar 2011

misspippi

Hejsa

Jeg venter barn nr. 3  (Har to drenge på henholdsvis 7 og 4 år) og er idag 7+3

Jeg er 31 år gammel,  og nyuddannet kontorassistent med speciale i off. adm., desværre til arbejdsløshed.

Misspippi

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.